ABAST va ser pioner a Espanya en l’adopció de la metodologia ITIL® (*) com a eina interna de gestió dels seus processos IT, així com per a l’execució dels projectes de provisió i suport de serveis als seus clients.
No hem deixat d’influir en el desenvolupament i en l’adopció de la metodologia ITIL a Espanya, mitjançant conferències, seminaris, cursos i presentacions, tant a clients com a integradors i en universitats, alhora que hem continuat la tasca de certificació del nostre personal en ITIL.
ABAST va participar en la revisió de les traduccions dels llibres ITIL v2 de l’anglès a l’espanyol i també en el procés editorial, en la fase de redacció o en el de aseseguramiento de la qualitat, de nombroses publicacions relacionades amb la Gestió de Serveis TI i el Govern de les TIC. Personal d’ABAST va participar també en la revisió de la traducció al castellà del llibre “Estrategia del servicio”, un dels cinc toms que compon l’edició d’ITIL v3.
En els últims anys ABAST ha estat sempre present en el Congrés Nacional de itSMF Espanya i en algun altres esdeveniments que itSMF Espanya ha realitzat a nivell local.