Abast STH

Solució per a terminals del sector hidrocarburs

ABAST ha desenvolupat una solució tecnològica pensada per cobrir totes les necessitats que demanden les terminals d’hidrocarburs. Gràcies a aquesta solució podrà gestionar els moviments de la terminal, realitzar les comunicacions amb l’AEAT i fins i tot oferir un millor servei als operadors.

Mòduls de la solució

ABAST STH està composta pels següents mòduls:

  • Gestió Planta: Aplicació utilitzada habitualment per la terminal a través de la qual es realitzaran els operacions diàries de la planta.
  • Doc500/503/NE – Comunicació amb l’Agència Tributària de II.EE. (EDI): Aplicació que generarà els fitxers EDI a enviar a l’AEAT i tractarà la resposta dels mateixos. Aplicació en entorn Client / Servidor.
  • EMCS – Comunicació amb l’Agència Tributària d’Impostos Especials.: Aplicació que es connecta a l’agència tributària per realitzar la recepció i declaració d’impostos via EMCS.
  • Comunicació amb operadors: Aplicació Web amb la qual els operadors podran realitzar l’enviament de comandes a la terminal i consultar les dades de les càrregues realitzades.

Funcionalitats

Funcionalitats Gestió Planta

  • Manteniment de productes, additius, transformacions fiscals i comercials.
  • Manteniment de les dades de transport. Transportistes, tractores, cisternes, …
  • Manteniment de clients i llocs de lliurament
  • Alta manual d’ordres de càrrega i importació automàtica des d’altres sistemes
  • Generació de càrregues manual i automàtica, impressió d’albarans, gestió de canvis de destinació i devolucions.
  • Gestió d’estocs i de contenidors.
  • Entrada i sortides de producte per descàrregues, cessions, regularitzacions, operacions de dipòsit fiscal, …
  • Llibres fiscals de productes, additius i estoc diari per operador.
  • Integració amb aplicació Doc500/503/NE
  • Integració amb aplicació EMCS
  • Possibilitat d’integració amb el sistema de càrregues.

Funcionalitats Doc500

  • Incorporació de fitxers ASCII generats per l’aplicació “Gestió Planta” i generació de parts d’alta.
  • Generació fitxers EDI per enviar a l’agència tributària.
  • Enviament i recepció automàtica de fitxers EDI a l’AEAT.
  • Integració de la resposta de l’AEAT en el propi part.
  • Treballa amb tot tipus de documents: Document d’acompanyament 500/503 (DAs generats i Recepcions comunitàries), Notes de Lliurament i Avituallaments Exempts a Embarcacions.
  • Inclou gestió de diferents tipus de part: alta, cancel·lació, modificació per errors, canvi de quantitat, canvi de destinatari, parts d’incidència.

Funcionalitats EMCS

  • Incorporació de fitxers ASCII generats per l’aplicació “Gestió Planta” i generació de parts a declarar.
  • Comunicació amb l’AEAT dels parts pendents.
  • Recuperació de l’AEAT de les recepcions de descàrregues.
  • Enviament de totes les dades rebudes a l’aplicació Gestió planta.
  • Gestió i consulta de tot l’històric de comunicació amb l’AEAT.

Funcionalitats Comunicació amb Operadors

  • Enviament per part dels operadors de les comandes a realitzar i incorporació d’aquests a Gestió Planta.
  • Consulta de càrregues realitzades pels operadors.
  • Descàrrega de càrregues realitzades i informes en PDF dels moviments diaris.

Casos d'èxit

Grup Piñero innova en la comunicació amb els seus clients mitjançant chatbots
Würth, la informació al servei del Venedor
EAT OUT actualitza les seves aplicacions de gestió
ESADE actualitza la seva web corporativa
CTTI confia en ABAST per al desenvolupament i evolució de PICA
El CRG millora la gestió de la seva informació amb Oracle

Altres temes relacionats

Aplicacions de la Intel·ligència Artificial a les empreses
Desenvolupament web: Millora del rendiment i delegació d'esdeveniments amb jQuery
Desenvolupament en SharePoint online: Com crear components personalitzats de forma àgil i ràpida
Helper per recerques amb accents en taules de Telerik asp.net
ABAST aconsegueix 7 noves certificacions Oracle Expertise
ABAST, primer partner Oracle a Europa que aconsegueix l'especialització Microsoft Applications to Oracle Cloud
ABAST aconsegueix 24 expertises en el nou programa de partner d'Oracle
Assistents Digitals: com ampliar i automatitzar els canals de comunicació amb els nostres clients

Registration

Forgotten Password?