Dynamics 365 Virtual Agent for Customer Service

Dynamics 365 Virtual Agent for Customer Service combina en un mateix paquet Power Virtual Agents i Dynamics 365 Customer Service Insights, i possibilita als equips de servei al client identificar i automatitzar fàcilment les incidències de suport tècnic comuns mitjançant chatbots intel·ligents, a més sense haver d'escriure ni una sola línia de codi.

Tregui profit de la IA a la seva organització

Disminueixi els costos possibilitant que els especialistes del servei d’atenció al client (les persones més properes a client) generin i actualitzin chatbots que realitzin converses amb els seus clients i empleats. Augmenti la productivitat amb coneixements obtinguts mitjançant IA que li permetin identificar i automatitzar les incidències de suport tècnic dels clients no detectades anteriorment o més difícils de solucionar.

Generi de forma fàcil i ràpida agents virtuals per al servei d’atenció a client

Utilitzi les funcionalitats de Power Virtual Agents per a proporcionar un servei al client excepcional. Generi chatbots eficaços sense necessitat de desenvolupadors ni científics de dades gràcies a una interfície gràfica guiada per la qual no cal programació.

customer-service-virtual-agents
operational-efficiency
Millori la presa de decisions i augmenti de manera proactiva la satisfacció del client

Faci accions fonamentades i augmenti l’experiència del servei d’atenció al client amb informació “out of the box”. Observi el rendiment al llarg del temps en tots els canals, conegui les àrees de creixement i augmenti la productivitat amb funcionalitats innovadores i característiques d’IA.

Deixi que els agents virtuals entrin en acció

Integri Power Virtual Agents amb els productes i els serveis que utilitza tots els dies amb centenars de connectors preintegrats, generant fluxos de treball personalitzats amb Power Automate o desenvolupant escenaris complexos gràcies a Microsoft Bot Framework.

empower-virtual-agents