Microsoft Dynamics CRM – Àrees de la solució

Microsoft Dynamics CRM (Customer Relationship Management) organitza, automatitza i coordina els processos de negoci que promouen la satisfacció del client i la seva fidelització a les àrees de vendes, màrqueting i servei al client.

Vendes

Amb una experiència d’usuari totalment nova, Microsoft Dynamics CRM li permet visualitzar tot el que necessita en un sol lloc, de forma ràpida, fluïda i rellevant respecte a la feina que té entre mans. Sense “pop-ups” i sense necessitat de saltar d’una aplicació a una altra. El que necessita, on ho necessita. Entrar, posar-se en marxa i fer-ho. Així podrà centrar-se en el més important: els seus clients.

El nou format s’ha dissenyat pensant en potenciar la productivitat, presentant les dades clau de negoci i les activitats relacionades d’una manera que trasllada la manera en què la gent treballa actualment. La nova experiència d’usuari organitza la informació de manera clara, consistent i fàcilment accessible. En proporcionar-li tota la informació que necessita a la vegada, res li distraurà de la seva tasca. En el nou estil de navegació simplificada, la barra de navegació apareixerà a la part superior de la pantalla amb un simple clic:

Els clients saben ara més que mai. Les decisions de compra sovint es realitzen abans fins i tot de que pugui comprometre’s. Les vendes s’han d’adaptar al nou itinerari del client. Els equips de vendes necessiten eines que resultin familiars, intuïtives i fàcils d’adoptar per ajudar-los a ser més eficients.

Microsoft Dynamics CRM 2013 està pensat perquè la seva força comercial estigui connectada i maximitzi la seva productivitat allà on sigui. El venedor, a través del seu portàtil, tablet o smartphone, tindrà accés a tota la informació actualitzada sobre els seus clients, i podrà consultar-la de forma ràpida i intuïtiva. Podrà arribar preparat a cada reunió i actualitzar després les seves notes, tasques, contactes, comptes i oportunitats mentre encara té frescos els detalls en el seu cap.

Les dades s’emmagatzemen en una memòria cau per poder accedir a la informació clau encara que es perdi la connectivitat.

img_areas_dynamics_crm_1

Conegui més sobre les característiques de mobilitat per a la força de vendes de Microsoft Dynamics CRM. Vegi el vídeo Microsoft Dynamics CRM Powers Sales Teams On The Go.

Servei al client

Els seus clients estan en molts llocs i, per donar-los servei de forma eficient, també necessita estar en tots ells. Proporcioni un servei proactiu, adequat i eficaç allà on sigui, en qualsevol moment i amb qualsevol dispositiu. Inspiri fidelitat, i faciliti recursos i serveis resolutius als agents i gerents. Amb les possibilitats de servei que incorpora Microsoft Dynamics CRM pot:

  • Captar els clients a través del seu canal preferit: web, xarxa social, xat i dispositiu mòbil, amb possibilitats completes de servei multicanal.
  • Oferir als seus empleats una sola eina unificada per proporcionar un servei al client ràpid i excel·lent amb Unified Service Desk.
  • Ajudar a reduir els temps de resposta, millorar la resolució de casos i augmentar l’autoservei del client amb una potent Knowledge Base.
  • Gestionar i superar els drets i SLA (acords de nivell de servei) del client. Permetre l’adreçament i les cues dinàmiques per assegurar que compleix els seus objectius de servei.
  • Habilitar als seus equips per moure ràpidament entre les expectatives actuals dels clients. La potència combinada de Yammer i Microsoft Dynamics pot augmentar la transparència i l’agilitat.
img_areas_dynamics_crm_2

Marketing

Els responsables de màrqueting actuals necessiten poder planificar, executar i dimensionar les campanyes fàcilment, de principi a fi. Microsoft Dynamics Marketing li permet captar clients a mesura que posa en marxa la seva visió de màrqueting. Gràcies a les funcions de màrqueting de Microsoft Dynamics CRM podrà:

  • Ajudar a reduir el temps de sortida al mercat i millorar la coherència i el missatge de la marca. Un coneixement profund dels clients li permetrà planificar amb eficàcia i executar les campanyes sense errors.
  • Reduir la complexitat de les campanyes, perquè pugui centrar-se en proporcionar experiències sorprenents als clients, a la seva mida.
  • Comprendre com captar els clients, amb dades de comportament i puntuacions avançades d’oportunitats, de manera que pugui generar impacte en les vendes oferint oportunitats classificades directament en el seu CRM.
  • Treballar millor amb el seu equip i amb les agències sobre la marca, el contingut i els esdeveniments per romandre alineat i àgil.
  • Realitzar un seguiment del contingut compartit a les xarxes socials (com Twitter, Facebook i Youtube). Supervisar la seva sensació i presència global i guanyar visibilitat en iniciatives estratègiques en els mitjans socials.
  • Proporcionar coneixement basat en dades, i demostrar un retorn de la inversió en màrqueting (ROM) real. Utilitzar eines avançades de Business Intelligence (BI) (com mapes de calor i tendències) per guiar les futures inversions i per convertir el màrqueting de centre de cost a centre de creixement.
img_areas_dynamics_crm_3

Social

El personal de vendes busca noves oportunitats i respon a les amenaces competitives amb precisió. Els equips de màrqueting utilitzen el coneixement de les xarxes socials per fer més atractives les seves campanyes. Els equips d’atenció al client utilitzen l’anàlisi de sentiments per comprendre els clients i realitzar interaccions més significatives. Amb les funcionalitats socials de Microsoft Dynamics CRM, podrà:

  • Transformar els sentiments en oportunitats amb Microsoft Social Listening. Supervisar la presència de marca i fer el seguiment d’iniciatives estratègiques en el màrqueting, les vendes i l’atenció al client.
  • Fer cada conversa més rellevant a través dels mitjans socials, els quals l’ajudaran a conèixer la persona que està darrere de les dades de contacte. Més informació.
  • Captar clients en qualsevol canal i proporcionar servei segons les seves condicions. Estar atent a tot arreu per crear clients per sempre.
img_areas_dynamics_crm_4