Tot el necessari per garantir el millor servei
Abans de començar a parlar amb el seu interlocutor, l’agent disposa de tota la informació en pantalla (repositoris d’informació, sistemes de gestió documental, bases de coneixement de l’assegurat i del mediador, accés a dades estadístiques de trucades, etc.), sabent així per endavant quina és la seva situació i/o problemàtica.
Tanmateix, i per donar-li suport, l’agent disposa de diferents argumentaris interactius predefinits a través dels quals pot anar fent les preguntes adequades. En base a les respostes del client, el sistema els direcciona pel camí més adequat, garantint d’una banda que s’aconsegueix tota la informació necessària i minimitzant, d’altra banda, el possible impacte de la rotació de personal i del seu training.
Oracle E-Business Suite Contact Center Solution s’integra totalment amb els seus actuals sistemes de gestió gràcies a les eines de connectivitat, facilitant tota la informació pròpia de l’assegurat / afiliat de la qual es disposa (pòlisses, sinistres, …) a l’àrea de treball del Contact Center.
Nivells d’atenció
Oracle E-Business Suite Contact Center Solution estableix diferents nivells d’atenció segons el grau d’especialització o de les necessitats específiques del client / mitjancer:
Nivell 1 - Protocol de resposta immediata.
En aquest primer nivell, la resolució de la consulta es porta a terme a través de l’operador. Els operadors de resposta immediata tenen perfils com: Atenció al mediador, CAU, Vigilància de Cartera, Sinistres….
Nivell 2- Servei d’adreçament de trucades.
En aquest segon nivell, es contacta amb els departaments necessaris. La resposta al client / mitjancer pot venir bé del mateix operador, bé del departament al qual s’ha encaminat la consulta. Els operadors de resposta tenen, a més dels anteriors, perfils addicionals com els d’Assessoria Jurídica, Atenció al Client, Comptabilitat, Agències i Planificació de Xarxa …
Nivell 3 - Resposta diferida.
Quan la qüestió formulada té un grau elevat de dificultat es documenta al Contact Center i es notifica al departament corresponent per a la seva resolució. Queda així com incidència pendent per a l’operador, que haurà seguir-la fins al final.
Informes per a la millora contínua
Oracle E-Business Suite Contact Center Solution permet realitzar un seguiment continu de l’evolució del Call Center mitjançant informes i estadístiques, per poder optimitzar en tot moment el seu rendiment.
Així, el sistema és capaç de generar informes tant quantitatius (trucades rebudes, trucades enrutadas, trucades abandonades, temps de durada, etc …) com qualitatius (problemàtiques i incidències en la realització del servei, suggeriments posades de manifest pels clients, continguts de les consultes, rendiment de determinats recursos, etc.).
Els fluxos financers integrats garanteixen el control i la visibilitat de les seves operacions empresarials bàsiques.