Oracle E-Business Suite Wholesale Solution

Solució de Gestió Empresarial per a empreses de distribució majorista

Una empresa dedicada a la distribució de productes al major necessita disposar en tot moment d'un inventari en temps real de les seves existències, realitzar les comandes de forma àgil i completament automatitzada i controlar al detall l'estat de la seva cartera de pagaments. L'optimització dels processos de gestió de comandes i cobraments i inventari d'existències en aquestes empreses té un impacte directe en les vendes, millores i servei al client i reducció de costos.

ABAST, un dels principals partners d'aplicacions Oracle a Espanya, ha aprofitat la seva experiència amb empreses del sector per desenvolupar una solució vertical basada en l'Oracle E-Business Suite, el conjunt d'aplicacions de negoci més complet. ABAST posa a més al seu servei el seu ampli coneixement tecnològic, experiència en el sector i tot el know how adquirit en els més de 30 anys com a integrador de solucions de negoci.

img_ebs_distribucion

Oracle E-Business Suite Wholesale Solution

Oracle e-Business Suite Wholesale Solution és una solució adaptada a les necessitats del seu sector i a la seva capacitat d’inversió que li permetrà, per exemple:

  • Controlar el moviment de materials, gestionar d’una manera eficaç i ràpida les entrades i sortides i detectar les oscil·lacions de la demanda i temporalitat de les comandes.
  • Fixar amb exactitud la data de lliurament de les seves comandes, coordinar distribució i logística, la seva facturació exacta i tenir el control de despeses sempre al dia.
  • Tot des d’un sistema dissenyat amb una estructura d’informació unificada i integrada. Oracle E-Business Suite l’ajuda a prendre decisions sustentades en fets i a millorar les operacions empresarials, reduint les despeses.

Mòduls de la solució

Administració

  • Comptabilitat general i analítica
  • Llibres comptables i estructura financera
  • Informes financers i pressupostació
  • Tresoreria i Bancs

Gestió de subministrament

  • Comptes a pagar
  • Manteniment de proveïdors
  • Factures rebudes i confrontació amb comandes
  • Control de pagaments
  • Múltiples divises

Gestió de compres

  • Gestió de proveïdors
  • Sol·licituds de material, recepcions
  • Comandes de compra
  • Aprovació de documents i seguretat
  • Confrontació amb recepcions i factures

Gestió d’inventari

  • Definició d’articles
  • Reserves de material, previsions i reposició
  • Transaccions d’inventari
  • Anàlisi ABC, consultes i informes
  • Minves
  • Costos d’inventari i integració financera

Gestió de cobraments

  • Clients
  • Facturació
  • Efectes
  • Informes

Gestió de vendes

  • Comandes de venda
  • I.V.A.
  • Comandes planificades i retencions de comandes
  • Enviaments
  • Gestió del crèdit, preus i descomptes
  • Devolucions

Anàlisi de la informació

  • Quadres de comandament, reports i llistats, informes financers, de compres, vendes, magatzem
  • Calcular els èxits reals per a cada producte, família, gerent, director, etc.
  • Detall de resultats en format numèric i gràfic.

Beneficis d’Oracle E-Business Suite

  • Inversió adequada
  • Tecnologia oberta en entorns web
  • Eines per a estadístiques i reporting
  • Solució ERP integrada i estàndard
  • Solució provada i escalable
  • Marca de prestigi internacional

Tot això des d’un sistema dissenyat amb una estructura d’informació unificada i integrada. Ja es posi en marxa un sol mòdul o el conjunt complet, Oracle E-Business Suite l’ajuda a prendre decisions sustentades en fets i a millorar les operacions empresarials, reduint les despeses.