Customer Service Chatbot

Agilitzi el seu Servei d'Atenció al Client amb la nostra solució basada en Oracle Intelligent Bots

Mantenir una comunicació fluida amb els clients és una de les preocupacions d'aquelles companyies que s'autodefineixen com customer oriented. Per a això, és molt rellevant oferir canals àgils de comunicació que facilitin a aquests clients interactuar amb nosaltres quan i on vulguin, permetent gestionar els serveis que els proporciona d'una manera senzilla.

Per a això, cada vegada és més freqüent l'ús d'una interfície conversacional a través de canals de xat web o plataformes estàndard de missatgeria, que permeten un accés dels clients als seus serveis en modalitat 24x7 en qualsevol lloc, aprofitant els avantatges que ofereixen els dispositius mòbils.

Què li oferim?

Utilitzant la tecnologia Intelligent Bots d’Oracle, el desenvolupament d’un bot que sigui capaç de permetre als seus clients l’autogestió d’algun dels serveis que ofereixi, permetent-li realitzar una sol·licitud d’aquest tipus de servei, consultar l’estat de la seva sol·licitud / servei, cancel·lar un servei sol·licitat i no gaudit i modificar alguna de les seves característiques.

imagen_paq_oracle_2

Els serveis que incorporem a aquesta solució són els següents:

  • Configuració de l’entorn Cloud associat al seu bot per processar llenguatge en un únic idioma
  • Anàlisi i disseny d’un flux conversacional de gestió d’un servei incloent:
      • Sol.licitud de servei
      • Llistat de serveis sol·licitats
      • Cancel·lació del servei
      • Modificació de dades del servei

    (fins a un màxim de 5 camps)

  • Integració del bot amb la capa de serveis web per realitzar les accions sobre els serveis de l’usuari
  • Integració del canal Facebook Messenger
  • Lliurament del codi del wifget Javascript i documentació per incorporar al seu portal de client
  • Una sessió formativa de 4 hores destinada a ensenyar al seu equip d’IT com veure les analítiques associades al bot i entendre com incorporar frases dels usuaris a l’aprenentatge del bot
oracle_platinum_partner_cloud_standard

Quins requeriments calen?

En tractar-se d’una solució basada en una plataforma Cloud no requereix fer cap instal·lació de software o hardware en els seus sistemes corporatius, el que simplifica en gran mesura l’adopció d’aquesta tecnologia.

Només caldrà que proveeixi de:

  1. Dades del tipus de servei a sol·licitar i regles de negoci associades
  2. Serveis web o API per a la creació d’un tiquet a la seva plataforma i l’execució del reset de password (si es tracta de plataformes estàndard, el més probable és que ni requereixi implementar aquests serveis)
  3. Accés obert a aquestes APIs per les IPs públiques de la plataforma Cloud d’Oracle
  4. Incorporació al seu portal del widget web que li proporcionarem i que serà el canal de comunicació obert amb els usuaris

Li portarà molt de temps tenir aquest servei en marxa?

El temps normal d’implantació d’aquest tipus de solucions oscil·la entre 3 i 4 setmanes, depenent de la complexitat dels processos d’integració amb els seus sistemes i de les regles de negoci associades a la gestió del servei

Beneficis de la solució

Aquesta solució li permet iniciar-se en el món de les interfícies conversacionals d’una manera senzilla, oferint als seus clients un nou canal d’interacció més flexible i dinàmic.

Sense necessitat de realitzar costoses instal·lacions en el seu entorn, pot disposar d’aquest sistema àgil d’oferir als seus clients un mecanisme d’autogestió dels serveis que li desitja sol·licitar. Aquest primer bot li serveix de base per a millorar la seva agilitat en el negoci, podent ampliar-se per:

  • Donar el servei en nous idiomes
  • Incorporar nous serveis
  • Proporcionar informació addicional dels seus productes al client: especificacions, vídeos sobre el seu muntatge, etc.

Si voleu obtenir més informació sobre la tecnologia Intelligent Bots d’Oracle, pot escoltar el següent Webinar que vem compartir amb Oracle i on comptàvem quins eren els passos per abordar projectes basats en aquesta tecnologia:

oracle_abast_live_webcast_chatbot_on24_registrationpage_header_990x781