Mantenir una comunicació fluida amb els clients és una de les preocupacions d'aquelles companyies que s'autodefineixen com customer oriented. Per a això, és molt rellevant oferir canals àgils de comunicació que facilitin a aquests clients interactuar amb nosaltres quan i on vulguin, permetent gestionar els serveis que els proporciona d'una manera senzilla.
Per a això, cada vegada és més freqüent l'ús d'una interfície conversacional a través de canals de xat web o plataformes estàndard de missatgeria, que permeten un accés dels clients als seus serveis en modalitat 24x7 en qualsevol lloc, aprofitant els avantatges que ofereixen els dispositius mòbils.
Utilitzant la tecnologia Intelligent Bots d’Oracle, el desenvolupament d’un bot que sigui capaç de permetre als seus clients l’autogestió d’algun dels serveis que ofereixi, permetent-li realitzar una sol·licitud d’aquest tipus de servei, consultar l’estat de la seva sol·licitud / servei, cancel·lar un servei sol·licitat i no gaudit i modificar alguna de les seves característiques.
Els serveis que incorporem a aquesta solució són els següents:
(fins a un màxim de 5 camps)
En tractar-se d’una solució basada en una plataforma Cloud no requereix fer cap instal·lació de software o hardware en els seus sistemes corporatius, el que simplifica en gran mesura l’adopció d’aquesta tecnologia.
Només caldrà que proveeixi de:
El temps normal d’implantació d’aquest tipus de solucions oscil·la entre 3 i 4 setmanes, depenent de la complexitat dels processos d’integració amb els seus sistemes i de les regles de negoci associades a la gestió del servei
Aquesta solució li permet iniciar-se en el món de les interfícies conversacionals d’una manera senzilla, oferint als seus clients un nou canal d’interacció més flexible i dinàmic.
Sense necessitat de realitzar costoses instal·lacions en el seu entorn, pot disposar d’aquest sistema àgil d’oferir als seus clients un mecanisme d’autogestió dels serveis que li desitja sol·licitar. Aquest primer bot li serveix de base per a millorar la seva agilitat en el negoci, podent ampliar-se per:
Si voleu obtenir més informació sobre la tecnologia Intelligent Bots d’Oracle, pot escoltar el següent Webinar que vem compartir amb Oracle i on comptàvem quins eren els passos per abordar projectes basats en aquesta tecnologia: