En tota companyia, un de les problemàtiques que redueixen la productivitat dels seus treballadors són les incidències en els sistemes d'informació. Això obliga a tenir un equip de suport disposat a atendre les consultes dels usuaris, el que comporta una inversió en temps molt elevada per part de l'equip d'IT.
Diversos estudis han demostrat que la major part de les incidències reportades es redueixen a un conjunt base de al voltant de 10 preguntes. En alguns casos, s'arriba a afirmar que això suposa un 80% de la càrrega del servei d'atenció a l'usuari!
Podem automatitzar la gestió de moltes de les incidències o consultes mitjançant la incorporació al portal de suport o corporatiu d’un petit widget web que sigui capaç de donar resposta a aquest grup de preguntes més freqüents.
Utilitzant la tecnologia Intelligent Bots d’Oracle, el desenvolupament d’un bot que sigui capaç de respondre un conjunt de preguntes amb resposta fixa i amb la incorporació addicional de dos dels procesos més típics d’un servei d’atenció a l’usuari: obertura d’una incidència a la seva plataforma de ticketing * i recuperació de la contrasenya **.
Els serveis que incorporem a aquesta solució són els següents:
En tractar-se d’una solució basada en una plataforma Cloud no requereix fer cap instal·lació de software o hardware en els seus sistemes corporatius, el que simplifica en gran mesura l’adopció d’aquesta tecnologia.
Només caldrà que proveeixi de:
El temps normal d’implantació d’aquest tipus de solucions oscil·la entre 3 i 4 setmanes, depenent de la complexitat de les dades que hagi de gestionar
Sense necessitat de realitzar costoses instal·lacions en el seu entorn, pot disposar d’un sistema àgil per donar resposta a les consultes més habituals dels seus usuaris i pot ser un punt de partida per oferir noves i millors funcionalitats, ampliant el bot creat amb aquelles funcionalitats que siguin més rellevants per la seva manera de treballar:
(*) Aquesta funcionalitat dependrà de les capacitats d’integració que ofereixi la seva plataforma.
(**) Aquesta funcionalitat dependrà principalment de la capacitat que es tingui d’identificar a un usuari per fer el reset del seu password i de les capacitats d’integració del seu sistema de gestió d’identitats
Si vol obtenir més informació sobre la tecnologia Intelligent Bots d’Oracle, pot escoltar el següent Webinar que vem compartir amb Oracle i on comptàvem quins eren els passos per abordar projectes basats en aquesta tecnologia: