Consultoria de Gestió TI

L'objectiu d'una organització de TI és proporcionar Serveis de TI de qualitat a un cost adequat en base als necessitats de la companyia. El departament de TI ha de madurar cap a la fase de valor, el que implica orientar-se a Processos i Serveis, i fa necessari realitzar activitats tant de Gestió com de Govern de les TI. ABAST posa a la seva disposició els seus coneixements i experiència per assessorar-vos en aquesta àrea.

Serveis de Consultoria de Govern i Gestió TI


Govern de TI

Gestió de TI

ABAST ha estat pioner a Espanya en l’adopció i divulgació de metodologies i bones pràctiques per a la gestió dels serveis TI, col·laborant des de l’any 2003 amb el ITSM Fòrum i convertint-se en membre fundador del capítol espanyol d’aquesta organització mundial encarregada del manteniment i evolució de la metodologia ITIL®.

logo_itsmf_spain_2

La nostra experiència en projectes i la suma de coneixements adquirits al llarg de molts anys per la resta de divisions d’ABAST ens proporciona una base sòlida per a oferir-li un assessorament pràctic al voltant del Govern de TI, la Gestió de Serveis de TI, la Gestió de la Seguretat de la Informació i la Tecnologia.

Serveis destacats

cap_gobierno_corporativo_TI

Gobierno Corporativo de TI (ISO 38500)


El Gobierno de TI y la norma ISO/IEC 38500 proporcionan un marco de principios para que la dirección de las organizaciones los utilice al evaluar, dirigir y monitorizar el uso de las tecnologías de la información y comunicaciones (TIC).

Leer más  >
cap_gestion_TI_ITIL_ISO_CobiT

Gestión de TI (ITIL, ISO 20000, CobiT...)


Desde ABAST podemos ayudarle a integrar sus procesos, tecnología, proveedores y personal de TI con su organización o negocio, gestionar sus servicios de TI para proporcionar el nivel de servicio requerido y disponer de un Cuadro de Mando de TI.

Leer más  >
cap_Plan_Director_de_TI

Plan Director de TI


El objetivo del Plan Director de TI es administrar y dirigir todos los recursos de TI de acuerdo con la estrategia y prioridades del negocio. El departamento de TI y los responsables de las unidades de negocio deben garantizar que se obtiene el valor óptimo de los proyectos y servicios de TI.

Leer más  >

Govern de TI

El Govern de TI proporciona un marc de principis que la direcció de les organitzacions pot utilitzar per:

  1. Avaluar i jutjar l’ús actual i futur de les TIC
  2. Dirigir la preparació i execució dels plans i polítiques assignant les responsabilitats a tal efecte
  3. Monitoritzar el rendiment de les TIC assegurant que s’ajusta al que s’ha planificat.

El Govern de TI permet la creació de l’escenari on es pot dur a terme la gestió de TI de manera eficaç.

ABAST el pot ajudar mitjançant la realització de:

Gestió dels Serveis de TI

Una bona Gestió dels Serveis de TI permet incrementar la qualitat dels serveis i la satisfacció dels usuaris i clients, aconseguint que la percepció del departament de TI millori i proporcionant un major retorn de les inversions de TI. Actualment el cost de TI no depèn tant de la inversió en infraestructura i llicències, sinó que està més directament relacionat amb la Gestió de TI.

ABAST el pot ajudar mitjançant la realització de:

cap_soluciones_de_gestion_ti

Com a experts en software de gestió TI, especialment en les eines per ITSM d’HP Software, podem també implementar solucions per a les seves necessitats de Govern TIC, Gestió de TI i Operacions, que li permetran millorar els seus processos i adequar-se a les normatives estàndards i conjunts de bones pràctiques reconeguts mundialment.