ABAST obté la competència GOLD CRM de Microsoft

29/06/2016

ABAST ha estat acreditat per Microsoft amb el nivell Gold en la competència Customer Relationship Management, que reconeix l’alt nivell d’acompliment dels partners especialistes en planificació, implementació i desplegament de Microsoft Dynamics CRM.

Per assolir els requeriments d’aquesta competència l’equip de l’àrea de solucions empresarials de ABAST ha hagut d’aconseguir 9 certificacions tècniques en les últimes versions de la solució, a més de complir amb els exigents requisits en quant a volum de negoci i referències de clients.

Microsoft Dynamics CRM és la solució més avançada per a la gestió dels processos de vendes, màrqueting, serveis i de totes les interaccions amb els clients, proporcionant tant als usuaris de l’aplicació com als clients una millor experiència. La interacció intel·ligent amb els clients permet a les empreses que utilitzen Dynamics CRM guanyar-se la confiança i la fidelitat dels seus clients, a més d’obtenir informació sobre ells, i als professionals de vendes, atenció al client i màrqueting, ser tan productius com sigui possible.

Amb un important nombre de projectes d’Dynamics CRM desenvolupats en els últims anys, ABAST s’ha convertit en un dels partners de referència a Espanya per aquesta solució de Microsoft.