Noves competències Microsoft Gold Cloud Platform i Silver Cloud Customer Relationship Management

04/12/2018

Amb aquestes acreditacions, Microsoft distingeix els partners que destaquen pels seus coneixements, experiència i volum de negoci en Microsoft Azure i en solucions CRM basades en Microsoft Dynamics 365

En els últims mesos ABAST ha aconseguit arribar al nivell Gold en la competència Cloud Platform, especialització lligada a projectes i solucions implementats sobre Microsoft Azure, i aconseguir també la competència Silver Cloud Customer Relationship Management, que distingeix els partners especialistes en solucions CRM (gestió comercial, màrqueting, atenció al client …) basades en Microsoft Dynamics 365.

Per complir amb els requeriments d’aquestes competències, ABAST ha hagut de demostrar un gran coneixement i experiència en aquestes solucions a través de la formació i certificació del seu personal i de referències de projectes, a més de superar el volum de negoci que exigeix ​​Microsoft per acreditar a un partner com a especialista Silver o Gold d’aquestes línies de producte.

Actualment ABAST compta amb 9 competències Microsoft, 4 de nivell Gold i 5 Silver. Quatre pertanyen a especialitzacions en solucions Cloud de Microsoft, el que demostra la bona feina de ABAST en la comercialització de solucions i desenvolupament de projectes en el núvol de Microsoft.

Microsoft_Partner_competencias_3_diciembre_2018