Microsoft Dynamics 365 Omnichannel

Webinar sota demanda

Microsoft Dynamics 365 Omnichannel

PORTA L’EXPERIÈNCIA DELS TEUS CLIENTS A UN ALTRE NIVELL, DE FORMA UNIFICADA I PEL CANAL QUE PREFEREIXIN

Els hàbits dels nostres clients i les tendències del mercat evolucionen ràpidament. Quan ja estàvem acostumats al terme multicanal, on ens comuniquem amb els nostres clients per diferents vies però sense una estratègia unificada, apareix ara el concepte “omnicanal”. Aquesta nova estratègia estableix canals de comunicació que prioritzen les preferències dels nostres clients i que són tractats de forma integrada, gestionant de forma simultània les interaccions a xarxes socials, contact center, emailing, chatbots, equip comercial, botiga online… D’aquesta manera aconseguim que la seva experiència sigui molt més satisfactòria i el fidelitzem de manera permanent; a més tindrem una valuosa informació per poder millorar i continuar creixent en la nostra relació amb els clients.

En aquest webinar aprofundim en els avantatges d’aquesta nova estratègia i expliquem com a través de la plataforma Dynamics 365 Omnichannel és possible unificar tots els canals involucrats en els processos de venda, màrqueting i atenció al client d’una empresa, de manera que el client senti que s’està tenint en compte les seves preferències des que va iniciar la compra o la seva comunicació, i sense importar des d’on interactuï.

Ponent: Sergi Comas. Responsable projectes Dynamics 365 i Power Platform a ABAST.

Registration

Forgotten Password?