Millorant la comunicació amb el client mitjançant estratègia CRM Omnicanal

Webinar

Millorant la comunicació amb el client mitjançant estratègia CRM Omnicanal

02/12/2021

Webinar

Els hàbits dels nostres clients i les tendències del mercat evolucionen ràpidament. Quan ja estàvem acostumats al terme multicanal, on ens comuniquem amb els nostres clients per diferents vies però sense una estratègia unificada, apareix ara el concepte “omnicanal”. Aquesta nova estratègia estableix canals de comunicació que prioritzen les preferències dels nostres clients i que són tractats de forma integrada, gestionant de forma simultània les interaccions a xarxes socials, contact center, emailing, chatbots, equip comercial, botiga online… D’aquesta forma aconseguim que la seva experiència sigui molt més satisfactòria i ho fidelitzem de forma permanent; a més, tindrem una valuosa informació per poder millorar i continuar creixent en la nostra relació amb els clients.

En aquest webinar aprofundirem en els avantatges d´aquesta nova estratègia i explicarem com a través de la plataforma Dynamics 365 Omnichannel és possible unificar tots els canals involucrats en els processos de venda, màrqueting i atenció al client d´una empresa, de manera que el client senti que s’està tenint en compte les seves preferències des que va iniciar la compra o la seva comunicació, i sense importar des d’on interactuï.

Detalls i Agenda

Data

02/12/2021

Inici: 10h

AGENDA

  • Benvinguda
    Paulino Paniagua, Coordinador portal TIC Negocios Cámara de Comercio de Madrid
  • CRM Omnicanal: estratègies de venda i comunicació simultànies i unificades
    Eduardo Jover Montes, Director Prevenda / Cap de Projectes ERP
  • Preguntes i resolució de dubtes
  • Clausura

Registration

Forgotten Password?