Grup Piñero ha posat en marxa una solució de chatbot per gestionar peticions dels clients dels seus resorts. Un projecte desenvolupat per ABAST sobre plataforma Oracle Intelligent Bots
Würth Espanya volia posar la tecnologia al servei del venedor i situar la informació allà on es necessita, amb l'objectiu de facilitar la feina de tota la seva flota de comercials i donar el millor servei als seus clients. Ho ha aconseguit gràcies a les eines SAP Business Objects i la col·laboració d'un partner expert de confiança com Abast Solutions.
El grup EatOut va encarregar a Abast Solutions la migració de la gran majoria d'aplicacions de gestió amb l'objectiu d'estandarditzar l'estil, crear una metodologia de desenvolupament i integrar-les amb un sistema de seguretat unificat.
ESADE va actualitzar la seva web corporativa comptant amb els serveis d'ABAST Solutions tant per acabar el disseny gràfic com per al desenvolupament sobre la seva plataforma web Oracle Portal
La Generalitat de Catalunya, mitjançant el Departament de Governació i Administracions Públiques, ha confiat en ABAST perquè participés en el desenvolupament i evolució de la Plataforma d'Integració i Col•laboració Administrativa (PICA).
El Centre de Regulació Genòmica (CRG), un dels centres de recerca biomèdica més importants d'Europa, necessitava unificar la seva informació corporativa, millorar l'accés dels empleats a recursos informatius i poder realitzar anàlisis i informes detallats. A tot això va donar resposta Abast Solutions amb una combinació d'aplicacions de negoci i tecnologia Oracle.