Noticies

Noves competències Microsoft Gold Cloud Platform i Silver Cloud Customer Relationship Management

En els últims mesos ABAST ha aconseguit arribar al nivell Gold en la competència Cloud Platform, lligada projectes i solucions implementats sobre plataforma Microsoft Azure, i aconseguir també la competència Silver Cloud Customer Relationship Management, relacionada amb solucions CRM basades en Microsoft Dynamics 365. Per complir amb els requeriments d’aquestes competències, ABAST ha hagut d’acreditar el seu coneixement i experiència a través de la formació i certificació del seu personal i de referències de projectes, a més de superar el volum de negoci en aquestes solucions que exigeix Microsoft.

Llegir més ...    
Oracle premia ABAST com a millor partner de l’any en implementació de projectes Cloud

Ahir es va celebrar a l’estadi Wanda Metropolità de Madrid l’Oracle Partner Executive Fòrum 2018, la reunió anual de partners d’Oracle, en què ABAST va rebre el premi “Oracle Partner of the Year FY18: Cloud Implementation Excellence” en reconeixement a la bona feina de l’ equip de ABAST en el desenvolupament de projectes sobre el núvol d’Oracle.

Llegir més ...    
Bahía Príncipe Hotels & Resorts millora amb chatbots el servei als seus clients

Bahia Principe Hotels & Resorts, la divisió hotelera de Grup Piñero, ha posat en marxa un chatbot intel·ligent que permetrà als clients dels seus hotels i resorts realitzar consultes, reservar restaurants i accedir a altres serveis. Aquest projecte s’emmarca dins de l’estratègia de transformació digital de Grup Piñero i ha estat desenvolupat per ABAST, Partner Platinum d’Oracle, utilitzant tecnologia Oracle Intelligent Bots i la plataforma Oracle Mobile Cloud Services, sent un un dels primers desenvolupaments de chatbot sobre aquesta plataforma duts a terme a Espanya. El sistema és capaç d’interpretar les peticions per llenguatge natural en sis idiomes diferents i pot interactuar amb els clients a través de diversos canals.

Llegir més ...    
El projecte de nou data center de Eurecat, finalista als enerTIC Awards

La candidatura del projecte del nou centre de dades de Eurecat – Centre Tecnològic de Catalunya, dut a terme per ABAST amb tecnologia Rittal ÉS, és una de les 3 finalistes de la VI edició dels enerTIC Awards en la categoria Power & Cooling, que pretén reconèixer aquells projectes d’operacions i instal·lacions que redueixin considerablement la despesa energètica, i millorin l’optimització el rendiment en els entorns crítics.

Una altra candidatura finalista a aquests premis, la d’Arturo Cebrián, cap de les Àrees de Sistemes i Comunicacions de la CNMC, com a millor directiu en la categoria de d’Administració Pública Central, està també relacionada amb un projecte de ABAST amb solucions Rittal, el nou CPD de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència.

Llegir més ...    
ABAST obre oficina a Palma

Des de principis d’octubre ABAST compta amb una oficina a Palma amb l’objectiu d’oferir una atenció més directa i personalitzada als seus clients a les Illes Balears. La nova oficina se situa en el centre empresarial Mallorca Office, a uns 10 minuts del centre de Palma, i el seu responsable serà Jesús Tamayo, qui ha impulsat aquests darrers anys el creixement del negoci d’ABAST a Mallorca.

Llegir més ...    
ABAST premiat amb un dels Rittal Partner Awards 2018

ABAST va ser un dels tres únics partners premiats en el passat Rittal IT Partner Summit 2018, la reunió europea de socis de Rittal que va reunir un total de 69 partners. Aquest premi és un reconeixement a 10 anys d’excel·lent tasca com a soci de l’àrea de solucions TI de Rittal, que ha aconseguit situar a ABAST com un dels partners més importants del sud d’Europa

Llegir més ...    
ABAST reforça la seva oferta de serveis de seguretat amb un acord amb PROFICIO

El passat mes de setembre es va formalitzar l’acord de col·laboració a través del qual ABAST incorpora els serveis gestionats de Proficio al seu portafoli de seguretat. Les sinergies entre les dues companyies han propiciat aquesta aliança que permet reforçar l’oferta en ciberseguretat de ABAST amb serveis de SOC as a Service, SIEM as a Service o de resposta automatitzada a incidents de seguretat, entre d’altres.

Llegir més ...    
La CNMC estrena nou centre de dades construït per ABAST

ABAST ha estat el responsable del disseny i execució del projecte del nou centre de dades de la Comissió Nacional dels Mercats i la Competència (CNMC). El nou Data Center, amb disseny Tier 3, ha estat construït utilitzant solucions Rittal i compleix amb els preceptes d’exigents normatives, com l’estàndard internacional TIA-942, amb l’objectiu de garantir la seguretat i disponibilitat dels sistemes TI. El projecte s’ha dut a terme també sota criteris d’eficiència i sostenibilitat, obtenint, després de les primeres proves i de la seva posada en marxa, estalvis en el consum elèctric propers al 60%.

Llegir més ...    
SERHS Distribució migra el seu entorn TI a un model de núvol híbrid

SERHS Distribució, líder a Espanya en serveis de distribució al sector HORECA (hotels, restaurants i cafeteries), ha migrat les seves infraestructures TI al núvol per poder comptar amb una plataforma més moderna i flexible que permeti que els serveis TI puguin donar una millor i més ràpida resposta als exigents requeriments de seu negoci. Per a aquest projectes ha comptat amb ABAST, que ha implementat diferents solucions i serveis englobats dins de la seva proposta de Núvol Híbrid Multicloud, entre els quals s’inclouen serveis VPC (cloud privat virtual) de DXC Technology, escriptoris virtuals ABAST DasS i serveis de núvol públic Microsoft Azure. ABAST ha estat l’encarregat també del projecte de Transició i Transformació (T & T) i proporciona ara els serveis gestionats necessaris per monitoritzar i administrar el nou entorn en el núvol.

Llegir més ...    
Autoavalua la qualitat dels Serveis TI de la teva organització

Hem creat un qüestionari web amb el qual podràs avaluar, de forma totalment anònima, la qualitat dels Serveis de TI a la vostra organització i la vostra maduresa en Gestió de TI. Després de respondre a les preguntes, del qüestionari et mostrarà quin és el vostre estat de maduresa i consells per a les àrees de millora detectades. Posem també a la vostra disposició un e-Book que hem creat com a guia per conscienciar les empreses sobre la importància d’implantar una gestió eficaç dels serveis de TI

Llegir més ...