Qualitat

ABAST sempre ha apostat per oferir la màxima qualitat en els seus serveis. Comptem amb processos de millora contínua i certificacions com la ISO 9001 que avalen el nostre esforç en la gestió de la qualitat per aconseguir l’excel·lència en el servei als nostres clients.

ISO 9001

Des de fa molts anys ABAST està certificat segons la norma UNE-EN ISO 9001: 2015 per a les activitats de Serveis Gestionats d’Infraestructures TI (Administració, Monitorització i Suport Remot)

ISO 20000

ABAST posseeix també la certificació ISO / IEC 20000-1: 2018, que especifica els requisits per a que una empresa pugui establir, implementar, mantenir i millorar de manera contínua, un sistema de gestió de serveis de TI (ITSM).

ISO 14001

Complim també amb la norma ISO 14001, que proporciona un marc amb el qual protegir el medi ambient i respondre a les condicions ambientals canviants, guardant l’equilibri amb les necessitats socioeconòmiques

Política de Qualitat

La Política del Sistema de Gestió de la Qualitat i Medi Ambient d’Abast, alineada amb el context de l’organització, recull com a línies mestres els punts següents:

  • L’exercici dels nostres processos s’orienta cap a la satisfacció dels nostres clients de manera sostenible, respectant un nivell d’ètica professional, confidencialitat en les relacions i compliment dels requisits legals i específics establerts, que ens dirigeixi cap a l’Excel·lència en totes les nostres actuacions.
  • Estar sempre a l’avantguarda amb els productes i serveis per poder oferir-los als clients, i establir-nos com una empresa sòlida que sempre s’està renovant i oberta al canvi.
  • Innovar per seguir en un mercat tan competitiu, per això l’empresa estableix una estratègia d’alternatives tecnològiques adaptables i escalables.
  • Difondre de forma pertinent els objectius i criteris de qualitat i medi ambient.
  • Mesurar mitjançant els indicadors necessaris i fer-ne un seguiment, de manera que ens permeti conèixer i assegurar el servei i el nivell de qualitat desitjat pels nostres clients, i garantir una ocupació racional dels recursos.
  • Implementar processos que garanteixin el compliment dels principis d’igualtat i inclusió de totes les persones treballadores, investigant i prenent les mesures adequades davant de qualsevol conducta discriminatòria.
  • Desenvolupar els programes de formació contínua encaminats a la millor qualificació de les persones treballadores, implicant així tot el personal en la consecució dels objectius establerts en aquest document.
  • Vetllar perquè les condicions de treball siguin òptimes mitjançant l’avaluació dels riscos que poden produir-se en els processos, eliminant en la mesura possible aquests riscos i reduint els avaluats.
  • Consolidar el procés de millora contínua en l’exercici de totes les activitats dins del sistema de gestió de la qualitat i el medi ambient.
  • Mantenir una relació professional i fluida amb els principals fabricants, partners i majoristes, mantenint un vincle durador i de confiança a llarg termini.
  • Ser respectuosos amb el medi ambient reduint els consums, la contaminació i la producció de residus per conservar els recursos, dissenyant i gestionant processos interns que redueixin l’impacte ambiental en la nostra activitat i avaluant anticipadament, l’impacte ambiental de les noves activitats o serveis.

La Direcció d’ABAST fa aquesta política accessible i la posa a disposició dels clients, les persones treballadores d’Abast, els proveïdors i totes les parts interessades.

El Sistema de Gestió de la Qualitat i Medi Ambient es millora de manera contínua mitjançant les revisions periòdiques per part de la Direcció i el programa d’auditories, a fi que tingui en compte els canvis en les condicions del context i la informació rebuda de l’entorn intern i extern.

En aquest sentit, la Direcció proporciona i proporcionarà tots els mitjans humans, tècnics i econòmics necessaris per assolir els objectius i metes que s’estableixin de forma pertinent.

Direcció General

Registration

Forgotten Password?