La companyia ha presentat els resultats econòmics del 2024 marcant un rècord en la seva xifra de negoci en assolir els 85,2 milions d’euros, xifra que representa un 13,6% d’increment respecte l’any anterior, consolidant així una sòlida tendència a l’alça després d’encadenar quatre anys consecutius amb creixements superiors al 10%. L’EBITDA del 2024, superior als 2,8 milions d’euros, suposa una variació positiva del 7,69%.
Abast continua incorporant talent al seu equip. Al tancament de l’any 2024, la plantilla del grup arribava a les 508 persones, amb un creixement de l’11%, el mateix percentatge amb què creix el seu equip de serveis que representa el 83% del total dels empleats, i reforça els equips de negoci i vendes.
Amb més de 40 anys d’història, Abast és una de les companyies de capital 100% nacional més importants del sector TI espanyol. Especialitzada en solucions i serveis tant per a empreses dels segments Enterprise i SMB com per al sector públic, organitza els seus negocis en quatre grans àrees: Platform Services, Data Services, Business Solutions i Governance & Security Services.
El compromís d’Abast per la innovació es reflecteix en l’evolució contínua del seu dossier de solucions en què, recolzant-se en les aliances amb partners tecnològics de primer nivell, incorpora les últimes tecnologies per definir serveis de valor per als seus clients. Un exemple d’això és la incorporació de solucions potenciades per Intel·ligència Artificial a pràcticament tots els seus negocis. La IA juga un paper clau en l’automatització de processos, les aplicacions empresarials, els entorns de col·laboració i productivitat i per descomptat en la gestió i l’anàlisi de dades, així com en ciberseguretat, observabilitat i govern de TI. A més, està transformant el lloc de treball, la gestió de xarxes i la pròpia infraestructura, permetent operacions més autònomes i eficients.
El 2025, la companyia afronta nous desafiaments i oportunitats amb l’objectiu de continuar creixent juntament amb els seus clients i socis. Els pilars de la seva estratègia corporativa estaran basats en la seva orientació al client (customer centric), l’especialització i l’experiència del seu equip, l’enfortiment de les aliances amb els seus partners tecnològics i de negoci i el ferm compromís amb els seus valors i principis empresarials.