Microsoft Dynamics CRM – Àrea de Serveis

Gestió multicanal del servei i atenció al client

La gestió de serveis de Microsoft Dynamics CRM l’ajuda a mantenir als seus clients satisfets i a complir els seus compromisos de servei gràcies a un servei multicanal personalitzat, major productivitat, coneixements processables, models de servei flexibles i eines de gestió de projectes i recursos.

Els seus clients estan en molts llocs i, per donar-los servei de forma eficient, també necessita estar en tots ells. Proporcioni un servei proactiu, adequat i eficaç, a qualsevol lloc, moment i dispositiu. Inspiri fidelitat, faciliti recursos i serveis resolutius als agents i gerents.

Els departaments de serveis ocupen un lloc cabdal en la capacitat d’una empresa d’oferir als seus clients experiències de contacte diferenciades i coherents. Les empreses equipades amb la solució de servei d’atenció al client de Microsoft Dynamics CRM milloren la seva capacitat de compliment dels acords de servei i augmenten la fidelitat dels seus clients creant experiències senzilles en els canals d’autoservei, assistits i de servei postvenda.

Prueba gratis Microsoft Dynamics CRM

Vídeo: millori el seu servei d’atenció al client amb Microsoft Dynamics CRM

Atenció al Client multicanal

Ofereixi servei en qualsevol moment i des de qualsevol lloc

De mitjana, els clients utilitzen entre dos i tres canals durant una sola consulta de servei. Permeti als seus clients que contactin fàcilment amb la seva empresa a través del canal de la seva elecció utilitzant qualsevol dispositiu.

Les organitzacions que fan servir les funcionalitats de l’àrea de Serveis de Microsoft Dynamics CRM disposen d’una visió integral del client, incloses les dades crítiques de les interaccions socials i les opinions dels clients. La informació històrica i en temps real oferta en una plataforma unificada garanteix una atenció al client amb context, personalitzada i coherent

img_crm_servicios_01

Portal de clients (Parature)

Redueixi l’esforç necessari en el servei d’atenció al client

El 84% dels clients en línia fan servir l’autoservei web o mòbil per trobar per si mateixos les respostes que necessiten. Ofereixi’ls opcions d’autoservei personalitzades per a la seva marca que usin una base de coneixement organitzada i que permeti recerques per proporcionar respostes coherents i actualitzades i informació personalitzada, i una experiència en la comunitat que els permeti obtenir ajuda dels seus iguals i interactuar directament amb els seus experts en la matèria.

Les capacitats d’autoservei de Microsoft Dynamics CRM es poden localitzar a les pàgines del producte i de seguidors de Facebook, o incloure en quioscos i jocs, per transformar l’experiència dels seus clients en una interacció diària.

img_crm_servicios_02

Capacitació d’agents

Ofereixi mitjans als seus agents. Sorprengui als clients.

Ofereixi als seus agents una sola experiència unificada per oferir un servei d’atenció al client ràpid i increïble des del seu dispositiu mòbil o d’escriptori. Una interfície dinàmica presenta eines, orientació i dades contextuals. Acceleri la resolució dels problemes més espinosos aprofitant el coneixement dels seus companys en equips interns i externs amb Yammer i Skype.

El mòdul de servei de Microsoft Dynamics CRM equipa als agents amb coneixement integrat, acords de nivell de servei, guions (scripts), fluxos de procés i recomanacions per als següents passos -tot això des d’una interfície d’usuari centralitzada- perquè puguin gestionar els casos més ràpidament i proporcionar un nivell de suport tècnic diferenciat.

img_crm_servicios_03

Servei in situ (Field Service)

Atenció intel·ligent in situ

Proporcioni experiències de client de primera qualitat, mentre augmenta al màxim l’eficàcia i redueix al mínim els costos. El mòdul de Field Service ofereix un conjunt complet d’eines i informació dissenyades per interaccions personalitzades, que permeten a la seva empresa a crear experiències de client positives i memorables.

Les capacitats de servei postvenda de Microsoft Dynamics CRM col·loquen al client en el centre del seu negoci a través d’una programació intel·ligent i un ús optimitzat dels recursos, el que li permet amortitzar la seva inversió més ràpidament.

Més informació sobre Field Service per Dynamics CRM
img_crm_servicios_04

Base de Coneixements

Ofereixi les respostes adequades en el moment oportú.

Proporcioni als clients i empleats una única font de coneixements unificats. Les respostes coherents s’optimitzen i estan accessibles en els diferents canals i des de qualsevol dispositiu. Millori els articles de coneixement amb contingut multimèdia per a permetre la resolució en el primer contacte.

Les capacitats de servei de Microsoft Dynamics CRM ofereixen a les organitzacions informació processable per seguir millorant les mètriques de servei, fidelitzar els clients i augmentar el seguiment de la marca.

img_crm_servicios_05

Analítica de serveis

Analitzar i anticipar-se

Identifiqui tendències, prevegi les oportunitats i obtingui informació útil sobre el comportament dels clients i la productivitat dels agents. Els panells interactius en temps real proporcionen anàlisis detallades i funcions avançades de visualització.

El mòdul de servei de Microsoft Dynamics CRM ofereix a les organitzacions informació processable per seguir millorant les mètriques de servei, fidelitzar els clients i augmentar el seguiment de la marca.

img_crm_servicios_06

I a més, per als negocis basats en projectes de serveis ...