Fidelitzi als seus clients
Aconsegueixi una atenció al client de qualitat i sense dificultat.
Augmenti la fidelització dels clients i l’afinitat de marca amb Dynamics 365 Customer Service. Posi al servei dels seus equips dades optimitzades i una tecnologia unificada que els possibiliti oferir experiències optimitzades i fluïdes.
Aconsegueixi una atenció al client de qualitat i sense dificultat.
Ofereixi valor a cada contacte personalitzant totes les interaccions. Anticipi’s molt millor a les necessitats del client amb Dynamics 365 Customer Insights, que li ofereix una perspectiva integral del recorregut de cada client.
Contacti amb els clients mitjançant el seu canal preferit, inclòs xat, SMS, Facebook, Messenger, WhatsApp, WeChat, Line, etc., gràcies a les funcionalitats omnicanal d’Atenció al client.
Disposi d’una experiència de servei única i coherent fent servir una vista encadenada de l’experiència dels clients. Tingui la certesa que cada client rep una bona experiència i unificada, fins i tot encara que el cas sigui gestionat per diversos agents o canals diferents.
Ofereixi veloçment els articles més apropiats amb la recerca per rellevància. Seleccioni articles amb major celeritat amb els termes de cerca coincidents ressaltats a la llista de resultats.
Augmenti el rendiment dels agents i optimitzi la relació amb el client analitzant les operacions i les interaccions mitjançant Dynamics 365 Customer Service Insights, la intel·ligència que s’extreu de les opinions dels clients i les experiències rebudes pels supervisors.
Proporcioni als agents els recursos que necessiten per ser més productius i evitant que hagin d’escalar els casos a instàncies superiors. Faci recomanacions intel·ligents gràcies bots dirigits als agents que utilitzen informació contextual sobre l’empresa i els clients.
Aconsegueixi resoldre els casos ràpidament fomentant la col·laboració entre tota la companyia i posi en contacte els agents amb experts en la matèria. Utilitzi Microsoft Teams per a resoldre els casos complexos amb més rapidesa sense tenir en compte la seva funció o localització.
Assigni de forma intel·ligent els casos per tema o canal a l’agent més capacitat i disponible. Assigni automàticament els casos a l’agent amb millor preparació per resoldre’ls utilitzant l’enrutament d’entitats personalitzat, integrat en les funcionalitats omnicanal de Customer Service.
Analitzi i actuï considerant els comentaris dels clients enviats mitjançant les enquestes després de cada interacció amb el servei, combinant les dades del client amb la informació extreta dels sondejos de Microsoft Forms Pro, inclòs a Customer Service.
Millori el seu servei de reparacions amb un model de servei proactiu i predictiu gràcies a diagnòstics de l’Internet de les coses (IoT), actualitzacions de dispositius IoT i l’administració dels casos des d’una mateixa plataforma.
Disposi d’una única font fiable i prengui decisions empresarials més encertades amb Common Data Service. Aconsegueixi una base de coneixement compartida amb dades de tota l’empresa actualitzades contínuament a mesura que les diferents aplicacions entrin i surtin del mateix llac de dades.
Tregui més profit de les dades amb Common Data Model. Tingui la seguretat que els agents de servei al client utilitzen les mateixes dades dels clients que altres departaments de l’empresa al llarg de tots els processos de negoci i aplicacions.
Aconsegueixi coneixements de qualitat gràcies a les dades de la IA quan recopili la informació en una ubicació única i segura. Tregui major partit de tot el seu potencial combinant Customer Service amb les aplicacions d’IA més destacades del sector, com Microsoft Power Virtual Agents, Customer Insights i Customer Service Insights.