Microsoft Dynamics 365

Aplicacions de gestió empresarial en el núvol

Microsoft Dynamics 365 és una nova generació d’aplicacions empresarials intel·ligents que l’ajuden a capacitar als seus empleats, captar els clients, optimitzar operacions i desenvolupar noves oportunitats de negoci. Pot escollir diferents aplicacions modulars dissenyades per a processos, rols i sectors específics que l’ajudaran a resoldre problemes empresarials i a realitzar fàcilment la transició del negoci al núvol. Com a Gold Partner de Microsoft expert en CRM, ERP i altres aplicacions de gestió empresarial, ABAST us ofereix l’assessorament i serveis necessaris per implantar aquestes solucions i ajudar-vos a modernitzar la gestió, optimitzar processos i accelerar la transformació digital de la vostra companyia.

Solucions Dynamics 365

Aplicacions de gestió modulars en el núvol, que funcionen bé juntes o per separat

365_sales
Vendes
Dynamic-365-Marketing
Marketing
365_customer_service
Servei al client
365_field_service
Serveis de camp
365_customer_Insights
Customer Insights
365_vacia
Customer Service Insights

Solucions Dynamics 365 per CRM

En un mercat altament competitiu, la construcció i el manteniment de relacions duradores amb clients és converteix en un dels aspectes més crítics per a la salut de qualsevol negoci.

ABAST integra solucions CRM que li aporten la capacitat de ‘tancar el cicle’ entre màrqueting, vendes i serveis per garantir el millor servei i atenció a client. Gràcies al CRM és possible dissenyar campanyes de màrqueting més efectives, accelerar el cicle de venda i augmentar les operacions comercials, i proporcionar un servei al client personalitzat i eficaç, mitjançant aplicacions integrades de Gestió de Vendes, Màrqueting, Atenció al Client, Gestió de Tècnics de Camp (Field Services), Recursos Humans i Intel·ligència Artificial.

Microsoft Dynamics 365 Sales

Actualment els compradors estan canviant les regles de joc. No n’hi ha prou amb simples transaccions i interaccions. Hem d’oferir als compradors experiències úniques que generin confiança i certesa. Amb Dynamics 365 Sales, transformi i optimitzi l’experiència de vendes i converteixi les relacions comercials en ingressos.

Llegir més
Microsoft Dynamics 365 Marketing

Aconsegueixi que les seves relacions comercials siguin molt més profitoses creant experiències fluïdes que augmentin el nombre de clients potencials, millorant les capacitats de màrqueting i ampliant les seves oportunitats de venda amb Dynamics 365 Màrqueting.

Llegir més
Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Augmenti la fidelització dels clients i l’afinitat de marca amb Dynamics 365 Customer Service. Posi al servei dels seus equips dades optimitzades i una tecnologia unificada que els possibiliti oferir experiències optimitzades i fluïdes.

Llegir més
Microsoft Dynamics 365 Customer Insights

Tregui partit d’una plataforma de dades de clients (CDP) flexible i molt intuïtiva per extreure coneixements i generar experiències totalment personalitzades per als clients. Centralitzi les dades dels clients procedents de diversos orígens per aconseguir una vista única dels seus clients en temps real.

Llegir més
Microsoft Dynamics 365 Field Service

Amb Dynamics 365 Field Service ofereixi experiències excepcionals als clients. Enviï al recurs més adequat en el moment precís, al lloc indicat i posant al seu abast totes les eines necessàries per aconseguir resoldre la incidència a la primera i sense dificultats.

Llegir més

En un mercat altament competitiu, la construcció i el manteniment de relacions duradores amb clients és converteix en un dels aspectes més crítics per a la salut de qualsevol negoci.

ABAST integra solucions CRM que li aporten la capacitat de ‘tancar el cicle’ entre màrqueting, vendes i serveis per garantir el millor servei i atenció a client. Gràcies al CRM és possible dissenyar campanyes de màrqueting més efectives, accelerar el cicle de venda i augmentar les operacions comercials, i proporcionar un servei al client personalitzat i eficaç, mitjançant aplicacions integrades de Gestió de Vendes, Màrqueting, Atenció al Client, Gestió de Tècnics de Camp (Field Services), Recursos Humans i Intel·ligència Artificial.

Altres mòduls / aplicacions Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation

Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation és una solució cloud (SaaS) per a l’automatització de la gestió de projectes que és ideal per a les empreses el negoci de les quals es basa en projectes de serveis, a les que ajuda a lliurar els seus projectes dins el temps i pressupost previstos.

Llegir més
Microsoft Dynamics 365 AI

Iniciï el camí cap a la transformació digital gràcies a la IA, sense preocupar-se de l’experiència que tingui la seva organització. Ja sigui si el que li interessa és accelerar un procés concret o bé si vol revolucionar el sector, podrà arribar a aconseguir-ho facilitant recursos d’IA accessibles i útils a tota la seva empresa. Amb Dynamics 365 AI, cada grup té total llibertat per a resoldre els problemes i prendre les decisions per si mateix amb ajuda d’eines intel·ligents.

Llegir més
Dynamics 365 Virtual Agent for Customer Service

Dynamics 365 Virtual Agent for Customer Service combina en un mateix paquet Power Virtual Agents i Dynamics 365 Customer Service Insights, i possibilita als equips de servei al client identificar i automatitzar fàcilment les incidències de suport tècnic comuns mitjançant chatbots intel·ligents, a més sense haver d’escriure ni una sola línia de codi.

Llegir més
Microsoft Dynamics 365 Human Resources

El triomf dels seus empleats és també el triomf del seu negoci. Amb Dynamics 365 Human Resources, creï un entorn de treball que incentivi a les persones i les iniciatives, gràcies a aquesta solució de recursos humans que l’ajuda a cuidar millor als seus equips.

Llegir més

Els nostres serveis

  • Consultoria i anàlisi de processos
  • Implantació de solucions Microsoft Dynamics 365
  • Actualització de versions i millora contínua
  • Migració d’aplicacions on-premise a Cloud
  • Adaptació de la solució a les necessitats del negoci
  • Extensió funcionalitats més enllà de l’estàndard
  • Integració amb altres solucions preexistents
  • Formació tècnica i formació a usuaris clau
  • Integració amb tota la suite de Microsoft 365
  • Automatització de processos i workflows
  • Integració amb PowerBI i Sharepoint
  • Signatura electrònica de documents.

Casos d'èxit ERP / CRM

Casos d'èxit

B:SM integra la gestió dels usuaris de tots els serveis amb Microsoft Dynamics 365
BELLA AURORA LABS millora la cura i atenció a les seves consumidores amb Dynamics 365 Omnichannel
TOURON millora la gestió dels seus clients i concessionaris amb Dynamics 365
CIRCUTOR millora els seus processos de vendes amb Dynamics CRM
KNAUF potencia la seva força de vendes amb Dynamics CRM
Würth, la informació al servei del Venedor
Microsoft Dynamics CRM a Papelmatic
ERP basat en Oracle E-Business Suite per al MACBA
El CRG millora la gestió de la seva informació amb Oracle

Altres temes relacionats

5 raons per actualitzar a Dynamics 365 Business Central
Webinar - 5 raons per actualitzar a Dynamics 365 Business Central
Microsoft Dynamics 365 Omnichannel
Nous models de llicenciament Microsoft
Microsoft 365 Omnichannel
Bella Aurora enriqueix la cura i l'atenció al client amb la gestió unificada de tots els seus canals de comunicació
Nous models de llicenciament Microsoft
Millorant la comunicació amb el client mitjançant estratègia CRM Omnicanal
Fons Next Generation per Transformació Digital
ABAST aconsegueix dues noves competències Microsoft en integració i aplicacions de negoci en el núvol

Registration

Forgotten Password?