Dynamics 365 Virtual Agent for Customer Service

Dynamics 365 Virtual Agent for Customer Service combina en un mateix paquet Power Virtual Agents i Dynamics 365 Customer Service Insights, i possibilita als equips de servei al client identificar i automatitzar fàcilment les incidències de suport tècnic comuns mitjançant chatbots intel·ligents, a més sense haver d’escriure ni una sola línia de codi.

Tregui profit de la IA a la seva organització

Disminueixi els costos possibilitant que els especialistes del servei d’atenció al client (les persones més properes a client) generin i actualitzin chatbots que realitzin converses amb els seus clients i empleats. Augmenti la productivitat amb coneixements obtinguts mitjançant IA que li permetin identificar i automatitzar les incidències de suport tècnic dels clients no detectades anteriorment o més difícils de solucionar.

Generi de forma fàcil i ràpida agents virtuals per al servei d’atenció a client

Utilitzi les funcionalitats de Power Virtual Agents per a proporcionar un servei al client excepcional. Generi chatbots eficaços sense necessitat de desenvolupadors ni científics de dades gràcies a una interfície gràfica guiada per la qual no cal programació.

Millori la presa de decisions i augmenti de manera proactiva la satisfacció del client

Faci accions fonamentades i augmenti l’experiència del servei d’atenció al client amb informació “out of the box”. Observi el rendiment al llarg del temps en tots els canals, conegui les àrees de creixement i augmenti la productivitat amb funcionalitats innovadores i característiques d’IA.

Deixi que els agents virtuals entrin en acció

Integri Power Virtual Agents amb els productes i els serveis que utilitza tots els dies amb centenars de connectors preintegrats, generant fluxos de treball personalitzats amb Power Automate o desenvolupant escenaris complexos gràcies a Microsoft Bot Framework.

Casos d'èxit

B:SM integra la gestió dels usuaris de tots els serveis amb Microsoft Dynamics 365
BELLA AURORA LABS millora la cura i atenció a les seves consumidores amb Dynamics 365 Omnichannel
El CRG millora la gestió de la seva informació amb Oracle
ERP basat en Oracle E-Business Suite per al MACBA
Würth, la informació al servei del Venedor
KNAUF potencia la seva força de vendes amb Dynamics CRM
CIRCUTOR millora els seus processos de vendes amb Dynamics CRM
TOURON millora la gestió dels seus clients i concessionaris amb Dynamics 365
Microsoft Dynamics CRM a Papelmatic

Altres temes relacionats

Webinar - 5 raons per actualitzar a Dynamics 365 Business Central
Microsoft Dynamics 365 Omnichannel
Nous models de llicenciament Microsoft
Microsoft 365 Omnichannel
Bella Aurora enriqueix la cura i l'atenció al client amb la gestió unificada de tots els seus canals de comunicació
Nous models de llicenciament Microsoft
Millorant la comunicació amb el client mitjançant estratègia CRM Omnicanal
Fons Next Generation per Transformació Digital
ABAST aconsegueix dues noves competències Microsoft en integració i aplicacions de negoci en el núvol
Webinar Cámara de Madrid - ABAST: Customer Engagement i Transformació Digital amb Dynamics 365.

Registration

Forgotten Password?