Microsoft Dynamics 365 Customer Service Insights

Aprofiti els avantatges dels coneixements basats en IA per prendre les millors decisions i augmentar la satisfacció del client de forma proactiva i amb la major confiança.

No deixi escapar els avantatges de la IA a la seva organització

Prengui decisions fonamentades i augmenti la qualitat de l’experiència del servei d’atenció al client amb informació “out of the box”. Analitzi el rendiment al llarg del temps en la totalitat de canals, conegui les àrees de creixement i augmenti la productivitat amb noves funcionalitats i característiques d’IA.

Millori la satisfacció del client

Aconsegueixi augmentar la fidelitat solucionant els problemes que sorgeixen abans que puguin afectar a més clients. Gaudirà d’una perspectiva integral dels factors que augmenten la puntuació de satisfacció dels clients (CSAT) i utilitzi AI Insights per implementar millores centrades en les dades.

Incrementi l’eficiència operativa

Millori les operacions amb informació extreta de la resolució de casos, tendències de casos pendents i comparacions històriques per verificar el rendiment dels agents i l’impacte empresarial. Revisi el volum i la temàtica dels casos de suport que es reben per augmentar la productivitat dels agents.

Obtingui una perspectiva integral

Aconsegueixi una visió dels patrons d’interacció dels clients, el rendiment de cada un dels agents i les operacions del servei d’atenció al client en panells intuïtius i amb funcionalitats d’IA, business intelligence i machine learning integrades. Conegui i comparteixi informació crítica amb diagrames i filtres totalment interactius.

Casos d'èxit

B:SM integra la gestió dels usuaris de tots els serveis amb Microsoft Dynamics 365
BELLA AURORA LABS millora la cura i atenció a les seves consumidores amb Dynamics 365 Omnichannel
El CRG millora la gestió de la seva informació amb Oracle
ERP basat en Oracle E-Business Suite per al MACBA
Würth, la informació al servei del Venedor
KNAUF potencia la seva força de vendes amb Dynamics CRM
CIRCUTOR millora els seus processos de vendes amb Dynamics CRM
TOURON millora la gestió dels seus clients i concessionaris amb Dynamics 365
Microsoft Dynamics CRM a Papelmatic

Altres temes relacionats

Webinar - 5 raons per actualitzar a Dynamics 365 Business Central
Microsoft Dynamics 365 Omnichannel
Nous models de llicenciament Microsoft
Microsoft 365 Omnichannel
Bella Aurora enriqueix la cura i l'atenció al client amb la gestió unificada de tots els seus canals de comunicació
Nous models de llicenciament Microsoft
Millorant la comunicació amb el client mitjançant estratègia CRM Omnicanal
Fons Next Generation per Transformació Digital
ABAST aconsegueix dues noves competències Microsoft en integració i aplicacions de negoci en el núvol
Webinar Cámara de Madrid - ABAST: Customer Engagement i Transformació Digital amb Dynamics 365.

Registration

Forgotten Password?