Dynamics 365 Business Central Sector Electrodomèstics

Solució de Gestió Empresarial per a empreses del sector electrodomèstics

El procés de disseny, fabricació, venda, distribució i / o gestió postvenda d’electrodomèstics i dispositius per a la llar, requereix de sistemes d’informació estables, fiables i segurs que garanteixin un servei continuat i optimitzin el cicle productiu. ABAST, un dels principals partners de Microsoft a Espanya, ha aprofitat la seva experiència amb empreses del sector electrodomèstics per desenvolupar una solució vertical basada en Dynamics 365 Business Central específicament dissenyada per al sector.

Dynamics 365 Business Central Sector Electrodomèstics

Dynamics 365 Business Central Sector Electrodomèstics és un conjunt d’aplicacions amb gran nombre de prestacions particulars pensades per a les empreses dedicades al sector dels electrodomèstics i dispositius elèctrics.

Entre les seves funcionalitats destaquen:

  • Tractament individualitzat de cadascuna de les unitats d’un producte (número de sèrie).
  • Traçabilitat dels electrodomèstics / dispositius.
  • Tractament de les garanties, reparacions i incidències de cada electrodomèstic / dispositiu.
  • Gestió detallada dels electrodomèstics / dispositius per a un adequat servei postvenda.
  • Planificador gràfic per conèixer l’estat de la fàbrica (màquines, operaris, fases, operacions, rutes, etc.).

Si vol conèixer …

Quin dia es finalitza la fabricació?

Es complirà la data de lliurament concertada amb el client?

Quines peces s’han de comprar?

Quines parts s’han de fabricar per complir amb les comandes de venda?

Totes aquestes preguntes i moltes altres obtenen ràpidament resposta gràcies a Dynamics 365 Business Central Sector Electrodomèstics.

Dynamics 365 Business Central: mòduls i característiques generals

Visita la nostra pàgina principal sobre Dynamics 365 BC

Beneficis de la solució per al Sector Electrodomèstics

Estructures generals

  • Conèixer les característiques tècniques de cada electrodomèstic / dispositiu a través d’una fitxa individual per unitat, associant fins i tot, la seva imatge, les seves especificacions, etc. per documents ofimàtics.

Reparacions – Servei post venda

  • Seguiment de les reparacions dels electrodomèstics / dispositius.

Consulta de dades

  • Disposar de consultes per mantenir el mínim d’estocs possible, reduint així els costos d’emmagatzematge.
  • Consultes per comprovar que es respecten els terminis de lliurament previstos pels proveïdors per tal d’assegurar el compliment dels acords assolits amb els clients.
  • Consultes sobre les necessitats de fabricació.
  • Conèixer els materials, components, les operacions i les màquines que intervenen en la fabricació d’un electrodomèstic / dispositiu.

Tractament de la qualitat

  • Realitzar estudis, assajos i proves a tots els nivells (secció, màquina, operació, partida de producte, etc.) per saber la qualitat de producció en tots els passos del cicle productiu.
  • Avaluar els electrodomèstics / dispositius per calibrar el seu nivell de qualitat.
  • Avaluar els proveïdors per saber la conveniència de seguir treballant amb ells.

Planificació

  • Disposar d’un planificador gràfic amb diverses vistes per a obtenir de forma ràpida una visió global de la situació de la fàbrica, amb la distribució dels recursos (màquines, operaris, etc.), les ordres de treball en curs, etc.
  • Gestionar les tasques de cada un dels operaris.

M.R.P. Requeriments materials

  • Disposar d’un sistema que col·labori en saber què cal produir, quins components s’han de fabricar o comprar i en quines dates es finalitzaran.
  • Saber quins són els productes en curs i quanta matèria primera hi ha en producció per evitar compres innecessàries.
  • Ser capaços de produir segons un pla mestre definit a criteri de l’empresa.

Anàlisi de costos

 

  • Saber què costa cada electrodomèstic / dispositiu i si és rendible la seva fabricació.
  • Portar un seguiment dels costos per a cadascuna de les fabricacions i estudiar fàcilment les desviacions.
  • Control de les mancances per anar reduint-les progressivament.

 

Casos d'èxit

El CRG millora la gestió de la seva informació amb Oracle
ERP basat en Oracle E-Business Suite per al MACBA
Würth, la informació al servei del Venedor
KNAUF potencia la seva força de vendes amb Dynamics CRM
CIRCUTOR millora els seus processos de vendes amb Dynamics CRM
TOURON millora la gestió dels seus clients i concessionaris amb Dynamics 365
Microsoft Dynamics CRM a Papelmatic

Altres temes relacionats

Fons Next Generation per Transformació Digital
ABAST aconsegueix dues noves competències Microsoft en integració i aplicacions de negoci en el núvol
Webinar Cámara de Madrid - ABAST: Customer Engagement i Transformació Digital amb Dynamics 365.
Customer Engagement i Transformació Digital amb Dynamics 365
ABAST aconsegueix la competència Microsoft Gold Enterprise Resource Planning
ABAST esdevé partner de Jet Global
TOURON millora la gestió dels seus clients amb Microsoft Dynamics 365
Noves competències Microsoft Gold Cloud Platform i Silver Cloud Customer Relationship Management
ABAST aconsegueix la competència Microsoft Silver Enterprise Resource Planning
ABAST certificat com Microsoft Cloud Solution Provider en Directe

Registration

Forgotten Password?