Microsoft Dynamics 365 Business Central

L'ERP per a la pime en el núvol que l'ajuda a impulsar i connectar la seva empresa i a prendre decisions més intel·ligents.

Microsoft Dynamics 365 Business Central és l’evolució de Dynamics NAV, el software de gestió empresarial per a Pimes més utilitzat a Espanya i a tot el món, una solució pensada per automatitzar i connectar els seus processos empresarials de les àrees de finances, vendes, servei, operacions i projectes i que ha estat desenvolupada per oferir la millor experiència a l’usuari. Dynamics 365 Business Central és fàcil d’usar i adaptar, està dissenyat per treballar de forma òptima en el núvol i s’integra amb Office 365 i la resta de solucions Dynamics 365.

Connecti les seves finances, vendes, compres, atenció al client, projectes i operacions

Provi de franc Dynamics 365 Business Central durant 30 dies

Contacti amb nosaltres i l’ajudarem a crear i configurar un compte gratuït de prova

Gestió Financera

Millori el control i la gestió de les seves finances

Prengui decisions informades

Connecti dades de comptabilitat, vendes, compres, inventari i interaccions amb els clients per obtenir una visió integral del seu negoci. Representi gràficament el rendiment financer en temps real amb els panells de Power BI integrats.

Acceleri el tancament financer i la creació d’informes

Optimitzi els clients i els proveïdors, i conciliï automàticament els comptes per tancar i notificar les dades financeres de forma ràpida i precisa, mantenint el compliment.

Millori la precisió de les previsions

Afini les previsions financeres modelant i analitzant dades en diverses dimensions. Personalitzi els informes amb la integració impecable de Microsoft Excel.

Gestió comercial i serveis

Vengui de forma més intel·ligent i millori el servei d’atenció al client

Proporcioni valor en cada punt de contacte

Assigni prioritats als clients potencials segons el seu potencial d’ingressos. Faci un seguiment de totes les interaccions amb el client i obtingui orientació per a les millors oportunitats de vendes addicionals o creuades i de renovació al llarg de tot el cicle de vendes.

Impulsi la productivitat de les vendes

Acceleri el procés de pressupost a efectiu. Actuï ràpidament davant consultes de vendes, gestioni sol·licituds de servei i processi pagaments, tot des d’Outlook.

Ofereixi un servei excepcional

Obtingui una visió general completa de les tasques de servei, les càrregues de treball i les aptituds dels empleats per assignar recursos de forma eficaç i accelerar la resolució de casos.

Gestió de la cadena de subministrament

Automatitzi i protegeixi la seva cadena de subministrament

Optimitzi els nivells d’inventari

Utilitzi la intel·ligència integrada per a predir quan i què cal reabastir. Utilitzi l’actualització dinàmica de nivells d’inventari per comprar només el que necessita.

Eviti la pèrdua de vendes i redueixi la manca d’existències

Mantingui la quantitat d’inventari adequada calculant automàticament els nivells d’existències, els terminis de lliurament i els punts de nova comanda. Suggereixi alternatives quan no hi hagi existències dels articles sol·licitats.

Maximitzi la rendibilitat

Obtingui recomanacions sobre quan pagar als proveïdors per utilitzar descomptes de proveïdor o per evitar penalitzacions per retards. Eviti les compres innecessàries o fraudulentes mitjançant fluxos de treball d’aprovació.

Gestió d’operacions

Optimitzi les seves operacions de producció i logística

Gestioni les previsions fins al compliment

Utilitzi previsions de vendes i de manca d’existències per generar automàticament plans de producció i crear comandes de compra.

Faci l’emmagatzematge de forma eficient

Obtingui una vista integral de l’inventari per processar eficaçment les comandes. Faci un seguiment de tots els moviments i totes les transaccions d’articles configurant contenidors segons el disseny del magatzem i les dimensions de les unitats d’emmagatzematge.

Aconsegueixi nivells de producció òptims

Calculi i optimitzi la capacitat de fabricació i els recursos per millorar les programacions de producció i satisfer les demandes dels clients.

Gestió de projectes

Lliuri els projectes a temps i dins del pressupost

Ajusti’s al pressupost

Crei, gestioni i segueixi els projectes dels clients amb fulles d’hores i funcionalitats avançades de control de costos i elaboració d’informes. Desenvolupi, modifiqui i controli els pressupostos per garantir la rendibilitat dels projectes.

Planifiqui amb precisió

Administri els nivells de recursos planificant la capacitat i les vendes. Faci un seguiment de la facturació per als clients pel que fa als costos planificats en les comandes i pressupostos.

Analitzi el rendiment dels projectes

Prengui decisions eficaces amb informació en temps real de l’estat dels projectes, la rendibilitat i les mètriques d’ús de recursos.

Anàlisi i reporting

Prengui millors decisions

Obtingui una vista d’extrem a extrem del seu negoci

Centralitzi les dades de finances, vendes, servei i operacions per obtenir una vista precisa del seu negoci. Les actualitzacions de dades en temps real l’ajudaran a detectar tendències, prevenir problemes i oferir millors experiències als seus clients.

Apliqui intel·ligència als seus processos de venda

Concentri’s en les oportunitats correctes i realitzi un seguiment del rendiment continu de les vendes mitjançant panells personalitzats i informes multidimensionals.

Utilitzi les dades per millorar els seus serveis

Obtingui una visió general completa de les tasques de servei, càrregues de treball i habilitats dels empleats per assignar recursos de manera efectiva, accelerar la resolució de casos i millorar el servei a clients.

Ajudi als seus empleats a obtenir resultats òptims

Predigui quan i què reposar gràcies a la intel·ligència incorporada, pronòstics de vendes i nivells d’inventari actualitzats dinàmicament.

Obtingui recomanacions sobre quan pagar als venedors perquè facin servir descomptes de proveïdors o evitin penalitzacions.

Administri els pressupostos i supervisi el progrés amb dades en temps real sobre els recursos disponibles.

Altres característiques destacades

Mobilitat

Treballa on el teu negoci et porti

En el seu PC, portàtil, tauleta, smartphone … obtingui sempre les mateixes potents capacitats i funcionalitats sigui quin sigui el dispositiu en el qual estigui treballant. Dynamics 365 Business Central ofereix una experiència consistent i segura en Windows, iOS i Android.

Integració amb Office 365

De l’oferta al cobrament, tot dins d’Outlook

Crei pressupostos, ordeni comandes i enviï factures sense sortir de l’Outlook. Accedeixi a dades en viu directament des de Microsoft Excel per actualitzar articles, comandes de venda i comandes de compra. Personalitzi documents sortints, com pressupostos i factures en Microsoft Word.

Workflows

Automatitzi i asseguri els processos de negoci

Agiliti els processos de negoci amb fluxos de treball fàcils de crear. Faci un seguiment del flux de caixa i asseguri les compres, l’autorització de crèdit i els processos de pagament dels proveïdors. Garanteixi el compliment dels registres d’auditoria i la seguretat de nivell empresarial.

Personalització

Adapti’l a les seves necessitats de negoci

Personalitzi les aplicacions per ajustar-les als requeriments del seu negoci. Reorganitzi els camps, canviï el nom dels grups i la posició dels elements mitjançant una simple interfície d’arrossegar i deixar anar. Afegeixi extensions per afegir funcions de la seva indústria o negoci gràcies a la biblioteca d’aplicacions integrades. Connecteu-lo a fonts de dades i serveis amb Microsoft PowerApps.

Solucions sectorials

Solucions verticals basades en Dynamics 365 Business Central

Les empreses d’una determinada indústria o que es dediquen a un determinat sector de serveis tenen unes particularitats específiques i unes problemàtiques comuns. Per això ABAST li ofereix solucions verticals basades en Dynamics 365 Business Central que s’ajusten perfectament a les necessitats de les organitzacions que pertanyen a cada sector.

Dynamics 365 Business Central – Sector Serveis

Solució de Gestió Empresarial per a empreses de serveis

Dynamics 365 Business Central – Sector Distribució

Solució de Gestió Empresarial per a empreses de distribució majorista

Dynamics 365 Business Central – Sector Químic

Solució de Gestió Empresarial per a empreses del sector químic

Dynamics 365 Business Central – Injecció de Plàstic

Solució de Gestió Empresarial per a empreses de la indústria d’injecció de plàstic

Dynamics 365 Business Central – Sector Maquinària

Solució de Gestió Empresarial per a empreses del sector de maquinària industrial

Dynamics 365 Business Central – Sector Electrodomèstics

Solució de Gestió Empresarial per a empreses del sector d’electrodomèstics

Provi de franc Dynamics 365 Business Central durant 30 dies

Contacti amb nosaltres i l’ajudarem a crear i configurar un compte gratuït de prova

FORMULARI DE CONTACTE

 

    Asesoramiento gratuito para alta en la versión de prueba y primeros pasos para empezar a trabajar con Dynamics 365 Business Central Más información y valoración sin compromiso de la implantación de Microsoft Dynamics 365 Business Central en mi organización


    Información básica sobre protección de datos
    Responsable ABAST SYSTEMS & SOLUTIONS, S.L.
    Finalidad 1 Gestionar la respuesta a sus peticiones de información.
    Finalidad 2 Gestionar el envío de comunicaciones comerciales.
    Legitimación Consentimiento
    Derechos Acceder, rectificar y suprimir sus datos, así como, el resto de derechos que se explican en la información adicional.
    Información Adicional Puede consultar la información adicional y detallada sobre Protección de Datos en nuestra página web: https://www.abast.es/condiciones-de-privacidad/


    captcha

    Casos d'èxit ERP / CRM

    Altres solucions relacionades

    Signaturit

    Signaturit ofereix una solució de signatura electrònica de documents molt àgil i que proporciona totes les garanties de seguretat jurídica. Es tracta de la solució líder a Europa amb més de 245.000 usuaris, els quals han aconseguit optimitzar el procés d’aprovació, impulsar el seu compromís mediambiental gràcies a l’eliminació del paper i tot això garantint el compliment normatiu. A més, es pot integrar amb el software de gestió permetent l’enviament i signatura de documents sense canviar d’eina.

    Llegir més
    LS Express

    LS Express és un punt de venda en línia perfecte per a empreses de retail que utilitzen Microsoft Dynamics 365 Business Central. Lleuger i fàcil de fer servir, amb potents funcions de comptabilitat i back-office, LS Express amplia les capacitats de Microsoft Dynamics 365 Business Central amb noves funcionalitats per a comerç minorista i comparteix l’aspecte familiar i la lògica empresarial de Microsoft.

    Llegir més
    Microsoft Dynamics 365

    Microsoft Dynamics 365 és una nova generació d’aplicacions empresarials intel·ligents que l’ajuden a capacitar als seus empleats, captar els clients, optimitzar operacions, desenvolupar noves oportunitats de negoci i accelerar la seva transformació digital.

    Llegir més

    Casos d'èxit

    B:SM integra la gestió dels usuaris de tots els serveis amb Microsoft Dynamics 365
    BELLA AURORA LABS millora la cura i atenció a les seves consumidores amb Dynamics 365 Omnichannel
    TOURON millora la gestió dels seus clients i concessionaris amb Dynamics 365
    CIRCUTOR millora els seus processos de vendes amb Dynamics CRM
    KNAUF potencia la seva força de vendes amb Dynamics CRM
    Würth, la informació al servei del Venedor
    Microsoft Dynamics CRM a Papelmatic
    ERP basat en Oracle E-Business Suite per al MACBA
    El CRG millora la gestió de la seva informació amb Oracle

    Altres temes relacionats

    Nou acord de Reseller Partner amb SIGNATURIT
    5 raons per actualitzar a Dynamics 365 Business Central
    Webinar - 5 raons per actualitzar a Dynamics 365 Business Central
    Microsoft Dynamics 365 Omnichannel
    Nous models de llicenciament Microsoft
    Microsoft 365 Omnichannel
    Bella Aurora enriqueix la cura i l'atenció al client amb la gestió unificada de tots els seus canals de comunicació
    Nous models de llicenciament Microsoft
    Millorant la comunicació amb el client mitjançant estratègia CRM Omnicanal
    Fons Next Generation per Transformació Digital

    Registration

    Forgotten Password?