Microsoft Dynamics CRM – Àrea de Vendes

Automatització de la força de vendes i la gestió comercial

L’àrea de vendes de Microsoft Dynamics CRM proporciona una solució completa i intuïtiva que permet gestionar millor les oportunitats, ajuda als venedors a ser més productius, facilita la gestió a la Direcció Comercial i proporciona informació valuosa a tota la força de vendes en el lloc i moment que ho necessiten

Els clients saben ara més que mai. Les decisions de compra sovint es realitzen abans fins i tot de que es pugui comprometre. Les vendes s’han d’adaptar al nou itinerari del client. Els equips de vendes necessiten eines que resultin familiars, intuïtives i fàcils d’adoptar per ajudar-los a ser més eficaços.

Microsoft Dynamics CRM està pensat perquè la seva força comercial estigui connectada i maximitzi la seva productivitat allà on sigui. El venedor, a través del seu portàtil, tablet o smartphone, tindrà accés a tota la informació actualitzada sobre els seus clients, i podrà consultar-la de forma ràpida i intuïtiva. Podrà arribar preparat a cada reunió i actualitzar després les seves notes, tasques, contactes, comptes i oportunitats mentre encara té frescos els detalls al seu cap.

La interfície d’usuari està dissenyada amb la productivitat en ment, presentant les dades clau de negoci i les activitats relacionades d’una manera que trasllada la manera en què la gent treballa actualment. Organitza la informació de manera clara, consistent i fàcilment accessible, i al proporcionar-li tota la informació que necessita a la vegada, res li distraurà de la seva tasca. A més, les dades s’emmagatzemen en una catxé per a poder accedir a la informació clau encara que es perdi la connectivitat.

Prueba gratis Microsoft Dynamics CRM
img_areas_dynamics_crm_1

Miri aquest webinar sobre Dynamics CRM:
Simplificant el dia a dia del seu equip de vendes

Gestió d’oportunitats

Vegi les seves oportunitats i passos següents amb total claredat

Els venedors poden administrar els clients i les operacions en un sol lloc i saber quins passos exactament han de realitzar gràcies a una interfície d’usuari de processos empresarials integrada i un resum de les prioritats diàries. La seva força de vendes es pot mantenir informada amb dades precises de tercers, notícies i esdeveniments interessants des de Insights, i tancar més vendes connectant-se, col·laborant, descobrint i compartint idees a través de Skype Empresarial, Yammer, Grups d’Office 365 i OneNote.

A més, pot augmentar la visibilitat i productivitat en els seus canals de vendes utilitzant un portal de partners per administrar les oportunitats, les comunicacions i els recursos comuns.

img_areas_dynamics_crm_2

Planificació i gestió

Lideri els seus equips de vendes amb confiança

Microsoft Dynamics CRM simplifica les tasques del director comercial. Defineixi objectius, supervisi els resultats i proporcioni ajuda als seus venedors en temps real. Motivi la seva força de vendes a través de la gamificació amb competicions en equip creatives i divertides gràcies a Microsoft FantasySalesTeam. Simplifiqui la contractació i aconsegueixi harmonitzar les activitats de vendes amb les pràctiques recomanades mitjançant l’administració de processos empresarials i a través d’ajuda i documentació interactives.

CRM-sales-planning-managment_2

Vendes mòbils

Estigui connectat amb els clients en qualsevol moment i lloc

Treballi mentre es desplaça amb noves i eficaces aplicacions mòbils que proporcionen notícies i dades socials en context, i fluxos de tasques per realitzar ràpidament les activitats freqüents. Gestioni ràpidament les dades utilitzant ordres de veu intuïtives de llenguatge natural per crear nous registres, programar reunions, establir recordatoris i buscar informació. Treballi en qualsevol moment i des de qualsevol lloc amb aplicacions mòbils que funcionen en línia i sense connexió.

img_ventas_moviles

Col·laboració en contingut

Capti clients amb contingut personalitzat

Creï documents de vendes personalitzats en equip amb la generació automàtica de documents i la coautoria en temps real. Administri documents de CRM contextuals en SharePoint, Grups d’Office 365 i OneDrive per a l’Empresa. El contingut pertinent arriba a les seves mans amb Delve en funció de la feina que estigui realitzat i amb qui l’estigui fent.

business_collaboration_2

Venda en mitjans socials

Estrenyi les relacions amb els clients

Trobi més clients potencials utilitzant les xarxes socials per identificar i aprofitar els senyals de compra i crear oportunitats basades en missatges socials. Obtingui una instantània de les activitats socials a través de l’anàlisi integrat de rumors, tendències i opinions utilitzant Microsoft Social Engagement. Augmenti els percentatges de resposta establint nous contactes a través de les connexions mútues que ofereix Insights, amb tecnologia de InsideView.

CRM-sales-social-market-insights

Intel·ligència de vendes

Conegui millor el seu negoci i anticipis a les necessitats dels seus clients

Vengui de forma més intel·ligent amb recomanacions de vendes creuades i puntuacions de clients potencials incloses en CRM i amb els documents de tendències dels panells de CRM. Descobreixi nova informació amb els panells i informes interactius preconfigurats, visualitzacions avançades i preguntes i respostes en llenguatge natural de Power BI. Obtingui visibilitat del rendiment de les vendes amb els panells ràpids i gràfics contextuals de CRM.

CRM-sales-sales-analytics