Customer Service Chatbot

Agilitzi el seu Servei d'Atenció al Client amb la nostra solució basada en Oracle Intelligent Bots

Mantener una comunicación fluida con los clientes es una de las preocupaciones de aquellas compañías que se autodefinen como customer oriented. Para ello, es muy relevante ofrecer canales ágiles de comunicación que faciliten a estos clientes interactuar con nosotros cuando y donde deseen. Permitiéndoles, así, gestionar los servicios que les proporciona de una manera sencilla. Para conseguirlo, cada vez es más frecuente el uso de una interfaz conversacional a través de canales de chat web o plataformas estándar de mensajería. Éstas permiten un acceso a los clientes a sus servicios en modalidad 24×7 en cualquier sitio, aprovechando las ventajas que ofrecen los dispositivos móviles.

Què li oferim?

Utilitzant la tecnologia Oracle Intelligent Bots, el desenvolupament d’un bot que sigui capaç de permetre als seus clients l’autogestió d’algun dels serveis que ofereixi. Això us permetrà realitzar una sol·licitud d’aquest tipus de servei, consultar l’estat de la vostra sol·licitud/servei, cancel·lar un servei sol·licitat i no gaudit i modificar-ne alguna de les característiques.

Els serveis que incorporem a aquesta solució són els següents:

  • Configuració de l’entorn Cloud associat al seu bot per processar llenguatge en un únic idioma
  • Anàlisi i disseny d’un flux conversacional de gestió d’un servei incloent::
      • Sol.licitud de servei
      • Llistat de serveis sol·licitats
      • Cancel·lació del servei
      • Modificació de dades del servei

    (fins a un màxim de 5 camps)

  • Integració del bot amb la capa de serveis web per realitzar les accions sobre els serveis de l’usuari
  • Lliurament del codi del wifget Javascript i documentació per incorporar al seu portal de client
  • Integració del canal Facebook Messenger
  • Una sessió formativa de 4 hores destinada a ensenyar al vostre equip d’IT com veure les analítiques associades al bot, i entendre com incorporar frases dels usuaris a l’aprenentatge del bot

Quins requeriments calen?

En tractar-se d’una solució basada en una plataforma Cloud no requereix fer cap instal·lació de software o hardware en els seus sistemes corporatius, el que simplifica en gran mesura l’adopció d’aquesta tecnologia. Només caldrà que proveeixi de:
  1. Dades del tipus de servei a sol·licitar i regles de negoci associades
  2. Serveis web o API per a la creació d’un tiquet a la seva plataforma i l’execució del reset de password (si es tracta de plataformes estàndard, el més probable és que ni requereixi implementar aquests serveis)
  3. Accés obert a aquestes APIs per les IPs públiques de la plataforma Cloud d’Oracle
  4. Incorporació al seu portal del widget web que li proporcionarem i que serà el canal de comunicació obert amb els usuaris

Li portarà molt de temps tenir aquest servei en marxa?

El temps normal d’implantació d’aquest tipus de solucions oscil·la entre 3 i 4 setmanes, depenent de la complexitat dels processos d’integració amb els seus sistemes i de les regles de negoci associades a la gestió del servei

Beneficis de la solució

Aquesta solució li permet iniciar-se en el món de les interfícies conversacionals d’una manera senzilla, oferint als seus clients un nou canal d’interacció més flexible i dinàmic. Així mateix, sense necessitat de realitzar costoses instal·lacions al vostre entorn, podeu disposar d’aquest sistema àgil d’oferir als vostres clients un mecanisme d’autogestió dels serveis que us demanen. Aquest primer bot li serveix de base per a millorar la seva agilitat en el negoci, podent ampliar-se per:

  • Donar el servei en nous idiomes
  • Incorporar nous serveis
  • Proporcionar informació addicional dels seus productes al client: especificacions, vídeos sobre el seu muntatge, etc.

Casos d'èxit

Santiveri migra els seus serveis TI al Cloud d'Oracle de la mà d'ABAST
Grup Piñero innova en la comunicació amb els seus clients mitjançant chatbots

Altres temes relacionats

Oracle EU Sovereign Cloud: una solució de núvol segura i flexible per a la Unió Europea i Espanya
Automatització i integració de processos de negoci amb Oracle Cloud
Oracle Cloud Infrastructure (OCI): Proposta de valor i avantatges competitius
Núvol privat, núvol públic o núvol híbrid. Quin tipus de Cloud és millor per a la meva empresa?
SPOUG22 - Conferència Anual d'Usuaris d'Oracle a Espanya
Descubre las ventajas de Oracle Cloud vs. otros Clouds
Descobreix els avantatges d'Oracle Cloud vs. altres Clouds
Cloud + Intel·ligència Artificial: Innovació i competitivitat a l'entorn empresarial
La màgia d'Oracle Multitenant
SPOUG Masters of Cloud Technology

Registration

Forgotten Password?