B:SM integra la gestió dels usuaris de tots els serveis amb Microsoft Dynamics 365

B:SM, l'empresa de serveis municipals de Barcelona, ha utilitzat Microsoft Dynamics 365 per integrar en un únic CRM tota la informació dels usuaris i clients dels diferents serveis i activitats de mobilitat, cultura, lleure i cura de l'espai públic que gestiona la companyia. Aquesta integració ha permès tenir una visió global i, alhora, mantenir una gestió personalitzada per a cada negoci, alguns molt diferents entre si. El partner de Microsoft que ha realitzat aquest projecte és ABAST, que a més de la seva experiència en Dynamics 365 ha aportat els coneixements obtinguts en altres solucions de tercers per integrar a la solució global funcionalitats d'automatització de màrqueting o d'integració amb les centraletes telefòniques. La solució implementada contempla el servei datenció al client, gestió de màrqueting i gestió comercial.
Read More

BELLA AURORA LABS millora la cura i atenció a les seves consumidores amb Dynamics 365 Omnichannel

La companyia es converteix en un referent en transformació digital dins del sector de la cosmètica espanyola gràcies a projectes com aquest, que li ha permès integrar la gestió de la cura i atenció a les seves consumidores englobant tots els múltiples canals de comunicació utilitzats. Per això ha confiat en una solució basada en Dynamics 365 proposada i implantada per ABAST, Gold Partner de Microsoft.
Read More

TOURON millora la gestió dels seus clients i concessionaris amb Dynamics 365

ABAST ha implantat a Touron una solució CRM basada en la plataforma de solucions empresarials en el núvol Microsoft Dynamics 365. La companyia, líder en el mercat ibèric de la nàutica recreativa, ha aconseguit gràcies a aquesta solució millorar els processos dels seus departaments Comercial, Màrqueting i Servei Post-venda, i disposar d'una visió consolidada dels seus clients i xarxa de concessionaris que permet un major control de la informació i el seu ús per a anàlisis i previsions.
Read More

KNAUF potencia la seva força de vendes amb Dynamics CRM

Knauf ha confiat en Microsoft Dynamics CRM per millorar els seus processos comercials i dotar la seva força de vendes de tota la informació que necessita per a les seves visites a clients i prescriptors. ABAST, expert en Microsoft Dynamics CRM, va ser l'integrador seleccionat per a la implantació.
Read More

Würth, la informació al servei del Venedor

Würth Espanya volia posar la tecnologia al servei del venedor i situar la informació allà on es necessita, amb l'objectiu de facilitar la feina de tota la seva flota de comercials i donar el millor servei als seus clients. Ho ha aconseguit gràcies a les eines SAP Business Objects i la col·laboració d'un partner expert de confiança com Abast Solutions.
Read More

ERP basat en Oracle E-Business Suite per al MACBA

Abast Solutions ha realitzat el projecte d'implantació de l'ERP Oracle eBusiness Suite al Museu d'Art Contemporani de Barcelona (MACBA) per a les diferents àrees funcionals (Finances, Compres i Contractació, Gestió d'inventari, Projectes, Gestió d'Espais, Gestió de Recursos Humans, Gestió Documental, CRM i Indicadors de Gestió).
Read More

El CRG millora la gestió de la seva informació amb Oracle

El Centre de Regulació Genòmica (CRG), un dels centres de recerca biomèdica més importants d'Europa, necessitava unificar la seva informació corporativa, millorar l'accés dels empleats a recursos informatius i poder realitzar anàlisis i informes detallats. A tot això va donar resposta Abast Solutions amb una combinació d'aplicacions de negoci i tecnologia Oracle.
Read More

Registration

Forgotten Password?