CIRCUTOR, una companyia centrada en el desenvolupament de tecnologia i la fabricació de solucions que permeten l'eficiència en el consum d'energia ha continuat apostant per la tecnologia Microsoft i per ABAST com a partner de confiança per a l'ampliació de funcionalitats del CRM, el desenvolupament de portals per a la gestió de proveïdors de servei i PRL, i per estendre les solucions de gestió empresarial a les filials i altres empreses del grup.
Venco Electrónica, empresa líder en la fabricació i distribució de productes electrònics a nivell industrial, ha millorat l'eficiència i la productivitat del seu departament comercial i de vendes amb la implementació de Dynamics 365 Sales, la solució CRM integral proporcionada per Microsoft. Alhora, ha aconseguit oferir als seus clients un suport més complet i eficient durant el desenvolupament dels seus projectes.
B:SM, l'empresa de serveis municipals de Barcelona, ha utilitzat Microsoft Dynamics 365 per integrar en un únic CRM tota la informació dels usuaris i clients dels diferents serveis i activitats de mobilitat, cultura, lleure i cura de l'espai públic que gestiona la companyia. Aquesta integració ha permès tenir una visió global i, alhora, mantenir una gestió personalitzada per a cada negoci, alguns molt diferents entre si.
El partner de Microsoft que ha realitzat aquest projecte és ABAST, que a més de la seva experiència en Dynamics 365 ha aportat els coneixements obtinguts en altres solucions de tercers per integrar a la solució global funcionalitats d'automatització de màrqueting o d'integració amb les centraletes telefòniques.
La solució implementada contempla el servei datenció al client, gestió de màrqueting i gestió comercial.
La companyia es converteix en un referent en transformació digital dins del sector de la cosmètica espanyola gràcies a projectes com aquest, que li ha permès integrar la gestió de la cura i atenció a les seves consumidores englobant tots els múltiples canals de comunicació utilitzats. Per això ha confiat en una solució basada en Dynamics 365 proposada i implantada per ABAST, Gold Partner de Microsoft.
ABAST ha implantat a Touron una solució CRM basada en la plataforma de solucions empresarials en el núvol Microsoft Dynamics 365. La companyia, líder en el mercat ibèric de la nàutica recreativa, ha aconseguit gràcies a aquesta solució millorar els processos dels seus departaments Comercial, Màrqueting i Servei Post-venda, i disposar d'una visió consolidada dels seus clients i xarxa de concessionaris que permet un major control de la informació i el seu ús per a anàlisis i previsions.
CIRCUTOR buscava una solució que els permetés agilitzar i millorar la gestió dels seus processos de vendes, màrqueting i servei al client, així com poder compartir més fàcilment i millorar l'anàlisi de la informació referent a clients i productes.
Knauf ha confiat en Microsoft Dynamics CRM per millorar els seus processos comercials i dotar la seva força de vendes de tota la informació que necessita per a les seves visites a clients i prescriptors. ABAST, expert en Microsoft Dynamics CRM, va ser l'integrador seleccionat per a la implantació.
Würth Espanya volia posar la tecnologia al servei del venedor i situar la informació allà on es necessita, amb l'objectiu de facilitar la feina de tota la seva flota de comercials i donar el millor servei als seus clients. Ho ha aconseguit gràcies a les eines SAP Business Objects i la col·laboració d'un partner expert de confiança com Abast Solutions.
Abast Solucions implanta Microsoft Dynamics CRM a Papelmatic per ajudar-lo a millorar els seus processos comercials i de màrqueting
Abast Solutions ha realitzat el projecte d'implantació de l'ERP Oracle eBusiness Suite al Museu d'Art Contemporani de Barcelona (MACBA) per a les diferents àrees funcionals (Finances, Compres i Contractació, Gestió d'inventari, Projectes, Gestió d'Espais, Gestió de Recursos Humans, Gestió Documental, CRM i Indicadors de Gestió).