Dynamics 365 Customer Service. Gestió omnicanal i com superar les expectatives del client amb un servei excepcional

Webinar sota demanda

Dynamics 365 Customer Service. Gestió omnicanal i com superar les expectatives del client amb un servei excepcional

En un món cada cop més digital i connectat, és crucial que les empreses ofereixin un servei al client coherent i de qualitat en tots els punts de contacte. Amb Dynamics 365 Customer Service i Omnichannel for Customer Service podràs centralitzar i unificar les teves interaccions amb els clients, independentment de si provenen de trucades telefòniques, correus electrònics, xats en viu, xarxes socials o altres canals.

En aquest webinar us explicarem com maximitzar la productivitat dels vostres agents en proporcionar-vos les eines adequades per resoldre els problemes dels clients de manera ràpida i eficient. Amb aquestes eines, podràs brindar una experiència fluida i consistent a través dels diferents canals, oferint una atenció personalitzada i contextualitzada en temps real, anticipant les necessitats del client i superant les seves expectatives, cosa que t’ajudarà a construir relacions sòlides i duradores amb les teves clients.

No us perdeu aquesta oportunitat d’aprendre com gestionar de manera efectiva l’experiència del client i portar el vostre servei al següent nivell. Descobreix com Dynamics 365 Customer Service pot impulsar la satisfacció dels teus clients, augmentar-ne la retenció i fomentar el creixement del teu negoci.

 

Continguts:

  • Benvinguda
  • Presentació ABAST
  • Nova experiència de l’agent
  • Autoservei per a clients
  • Canals Digitals
  • Assistència Remota
  • Ampliant abast
  • Plataforma Digital de Suport
  • Demo
  • Preguntes i resolució de dubtes

Registration

Forgotten Password?