Cloud i Serveis Gestionats

  • Home
  • Cloud i Serveis Gestionats

Núvol híbrid multicloud d’ABAST

Des d’ABAST oferim tant solucions IaaS / PAAS basades en les millors plataformes de cloud públic per a empreses com diferents opcions per construir el seu propi cloud privat. Amb la possibilitat de combinar, en funció de les seves preferències i necessitats, tots dos models i diferents proveïdors en la nostra plataforma de núvol híbrida multicloud. A més, disposem de solucions innovadores d’escriptoris virtuals (DaaS), backup i DRS en el núvol, o allotjament de sistemes legacy. Tot això amb el suport dels nostres serveis gestionats perquè pugui oblidar-se de preocupacions i tasques repetitives d’administració i poder dedicar els seus recursos TI a aportar valor al negoci.

⇒ Més informació

Cloud Públic

  • Pagament per consum
  • Gran escalabilitat
  • Ràpida posada en marxa de serveis
  • SLAs estàndards del proveïdor
img_nube_publica_01
Oracle Cloud Microsoft Azure

Cloud Privat

  • Major control dels recursos
  • Possibilitat de major personalització
  • Permet mantenir aplicacions heretades
  • Possibilitat d’acordar SLAs
img_nube_privada_01
Abast IaaS Openstack Cloud DXC VPC

Serveis i solucions Cloud destacats

Como Oracle Platinum Partner certificado para Cloud, ABAST pone a su disposición la completa oferta de servicios IaaS, PaaS y SaaS de la plataforma Oracle Cloud, así como los servicios de diseño, implementación y soporte necesarios para su puesta en marcha y correcto funcionamiento.
Azure, la plataforma de núvol públic de Microsoft, proporciona un ampli conjunt de serveis IaaS i PAAS que permeten a les organitzacions portar al núvol les seves aplicacions empresarials actuals o desenvolupar noves aplicacions de forma nativa al núvol. ABAST com Microsoft Gold Partner i Microsoft Cloud Solution Provider, integra Azure dins de la seva àmplia oferta cloud.
Redueixi l’esforç dedicat a la seva infraestructura TI per centrar-se en el seu negoci. L’ajudem a transformar les seves TI cap a un model de núvol privat virtual basada en la plataforma DXC technology VPC i serveis gestionats de ABAST.
DaaS - Desktop as a Service
Les solucions Desktop as a Service (Dies) ofereixen múltiples avantatges tant per als usuaris com per al departament de TI. ABAST ofereix una plataforma d’escriptoris virtuals basada en tecnologia Flexxible i allotjada a l’entorn de núvol empresarial de Hewlett Packard Enterprise (HPE Helion VPC), que ofereix els majors nivells de rendiment, seguretat i disponibilitat.
ABAST ofereix Backup as a Service o Disaster Recovery as a Service basats en solucions en el núvol i serveis gestionats experts que li permetran externalitzar la infraestructura i la gestió de còpies / replicació / recuperació amb l’escalabilitat, disponibilitat, seguretat i les polítiques de recuperació ( RTO) i retenció (RPO) que la seva organització requereix.
Des d’ABAST podem ajudar-li a definir la millor estratègia per obtenir el màxim rendiment del Cloud Computing, des de l’anàlisi de viabilitat fins a la planificació de les fases de transformació i migració.
La funció dels Serveis de Suport IT Remot, és garantir la continuïtat, disponibilitat i qualitat dels serveis IT, que el Departament d’IT de les organitzacions donen als seus usuaris. Els Serveis de Suport IT es basen en un sistema modular de serveis; conceptualment, els mòduls “encaixen” i “interactuen” amb l’Administració Remota de Sistemes com “peces de puzzle”. La sinergia entre mòduls ofereix la possibilitat de adaptar-se a les necessitats dels nostres clients, augmentant el valor del servei i comportant-se de forma dinàmica segons les seves necessitats.
Els serveis gestionats en remot de ABAST per administració, monitorització i suport s’han ampliat amb nous serveis orientats específicament a la gestió del cloud. L’objectiu d’aquests nous serveis és garantir la continuïtat i qualitat dels serveis en el núvol contractats pel client i assessorar-lo i ajudar-lo en els seus processos de transformació. Aquests serveis segueixen l’esquema de model modular desenvolupat per a la resta de serveis gestionats, amb la finalitat que sigui molt fàcil escollir aquells que són necessaris per donar resposta a les necessitats de gestió específiques de cada organització.

Serveis gestionats d’ABAST

L’externalització de serveis d’administració, monitorització i suport de TI és un camí per racionalitzar les tasques del departament de TI i permet reduir costos sense que la qualitat dels serveis lliurats a l’usuari final es vegi penalitzada.
La nostra oferta de solucions i serveis en el núvol es complementa amb una sèrie de serveis gestionats de monitorització i gestió de serveis cloud i transformació digital amb els que hem ampliat la nostra tradicional oferta de serveis gestionats d’administració i monitorització remota de sistemes.
L’oficina de seguretat té com a objectiu principal gestionar l’adequació, implantació, monitorització i millora dels controls de seguretat, així com de les obligacions i riscos associats. ABAST li ofereix la possibilitat d’externalitzar una part o la totalitat d’aquests serveis.
ABAST li proporciona els serveis de tecnologia Oracle necessaris per a la correcta gestió de les seves bases de dades, ajudant-lo a millorar el seu rendiment, disponibilitat i seguretat.
ABAST li proporciona els serveis de tecnologia Microsoft necessaris per a la correcta gestió de les seves bases de dades, ajudant-lo a millorar el seu rendiment, disponibilitat i seguretat.
Gràcies al sistema de vigilància CMC-TC de Rittal i als nostres serveis de monitorització 24×7 i suport de CPD podrà tenir controlats els factors mediambientals i de seguretat física que afecten al seu Data Center i efectuar les accions preventives i correctores necessàries per evitar caigudes del servei.

Registration

Forgotten Password?