Abast, novament proveïdor homologat al nou Acord Marc de l’ACM per a serveis i equipament informàtic

Notícies

Abast, novament proveïdor homologat al nou Acord Marc de l’ACM per a serveis i equipament informàtic

18 de desembre de 2025

L’Associació Catalana de Municipis (ACM) ha adjudicat el 16 de desembre de 2025 els diferents lots que formen part del nou Acord marc de subministrament d’equips informàtics i serveis associats, destinat a facilitar la contractació tecnològica de les administracions locals.

En aquesta nova adjudicació, Abast torna a ser un dels proveïdors homologats, reforçant el seu paper com a soci tecnològic de referència per al sector públic local a Catalunya. Aquest Acord marc permet a les entitats adherides gestionar l’adquisició d’equipament i serveis TIC a través de la Central de Compres de l’ACM, amb importants avantatges en termes d’optimització econòmica, simplificació dels procediments administratius i seguretat jurídica.

Des d’aquest moment, les entitats locals ja poden fer les compres mitjançant aquest sistema centralitzat, comptant amb l’acompanyament d’Abast durant tot el procés, des de la definició de necessitats fins al subministrament i l’execució dels serveis contractats.

Un procediment àgil i segur

El procés de contractació a través de la Central de Compres de l’ACM s’articula mitjançant un circuit senzill:

  • L’entitat sol·licita a Abast una oferta de les solucions del vostre interès

  • Abast presenta l’oferta d’acord amb la petició rebuda

  • Aprovació de l’oferta per part de l’òrgan de contractació

  • Formalització de la notificació corresponent (amb possibilitat de facilitar un model de contracte) i informació a l’ACM

  • Execució del contracte i subministrament dels equips i serveis en les condicions acordades

Lots adjudicats a Abast

Abast ha estat adjudicatària d’un ampli conjunt de lots que abasten tant equipament tecnològic com serveis especialitzats:

Equipament i sistemes

  • Lot 01. PC’s

  • Lot 02. Portàtils

  • Lot 03. All in One

  • Lot 05. Thin client

  • Lot 06. Altres sistemes operatius

  • Lot 08. Servidors

  • Lot 09. Servidors híper convergents

  • Lot 10. Cabines d’emmagatzematge

  • Lot 17. Serveis d’emmagatzematge al núvol

Serveis de manteniment

  • Lot 18. Àrea Metropolitana de Barcelona

  • Lot 21. Terres de l’Ebre

  • Lot 22. Ponent

  • Lot 23. Alt Pirineu i Aran

  • Lot 24. Comarques Centrals

  • Lot 25. Comarques Gironines

Serveis web

  • Lot 26. Serveis de creació i manteniment de pàgines web – Àrea Metropolitana de Barcelona

  • Lot 32. Serveis de creació i manteniment de pàgines web – Comarques Centrals

  • Lot 33. Serveis de creació i manteniment de pàgines web – Comarques gironines

Serveis de ciberseguretat

  • Lot 35. Penedès

  • Lot 36. Camp de Tarragona

  • Lot 40. Comarques Centrals

  • Lot 41. Comarques Gironines

Amb aquesta nova adjudicació, Abast reforça el seu compromís amb la digitalització i la modernització de les administracions públiques locals, oferint solucions tecnològiques fiables, segures i adaptades a les necessitats de cada territori.

Les entitats interessades a ampliar informació o iniciar el procés de contractació a través de la Central de Compres de l’ACM poden contactar amb Abast enviant un correu electrònic a homologacioACM@abast.es o a través del nostre formulari de contacte.

Registration

Forgotten Password?