Noves competències Microsoft Gold Cloud Platform i Silver Cloud Customer Relationship Management

Notícies

Noves competències Microsoft Gold Cloud Platform i Silver Cloud Customer Relationship Management

4 de desembre de 2018

En els últims mesos ABAST ha aconseguit arribar al nivell Gold en la competència Cloud Platform, lligada a projectes i solucions implementades sobre plataforma Microsoft Azure, i aconseguir també la competència Silver Cloud Customer Relationship Management, relacionada amb solucions CRM basades en Microsoft Dynamics 365. Per complir amb els requeriments d’aquestes competències, ABAST ha hagut d’acreditar el seu coneixement i experiència a través de la formació i certificació del seu personal i de referències de projectes, a més de superar el volum de negoci en aquestes solucions que exigeix Microsoft.

En els últims mesos ABAST ha aconseguit arribar al nivell Gold en la competència Cloud Platform, especialització lligada a projectes i solucions implementades sobre Microsoft Azure, i aconseguir també la competència Silver Cloud Customer Relationship Management, que distingeix els partners especialistes en solucions CRM (gestió comercial, màrqueting, atenció al client …) basades en Microsoft Dynamics 365.

Per complir amb els requeriments d’aquestes competències, ABAST ha hagut de demostrar un gran coneixement i experiència en aquestes solucions a través de la formació i certificació del seu personal i de referències de projectes, a més de superar el volum de negoci que exigeix Microsoft per acreditar a un partner com a especialista Silver o Gold d’aquestes línies de producte.

Actualment ABAST compta amb 9 competències Microsoft, 4 de nivell Gold i 5 Silver. Quatre pertanyen a especialitzacions en solucions Cloud de Microsoft, el que demostra la bona feina d’ABAST en la comercialització de solucions i desenvolupament de projectes en el núvol de Microsoft.

Registration

Forgotten Password?