Microsoft Dynamics CRM - Característiques destacades

ATENCIÓ

Aquesta pàgina pertany a una versió anterior de la solució CRM de Microsoft, per a informació actualitzada vagi a: http://www.abast.es/ca/aplicacions-de-negoci/microsoft-dynamics-365

Una interfície més clara, ràpida i intuïtiva que augmenta la productivitat

L’experiència d’usuari millorada de Microsoft Dynamics CRM li permet visualitzar tot el que necessita en un sol lloc, de forma ràpida, fluïda i rellevant respecte a la feina que té entre mans. Sense “pop-ups” i sense necessitat de saltar d’una aplicació a una altra. El que necessita, on ho necessita. Entrar, posar-se en marxa i fer-ho. Així podrà centrar-se en el més important: els seus clients. S’ha dissenyat el nou format amb la productivitat en ment, presentant les dades clau de negoci i les activitats relacionades d’una forma que trasllada la manera en què la gent treballa actualment. La nova experiència d’usuari organitza la informació de manera clara, consistent i fàcilment accessible. Al proporcionar-li tota la informació que necessita a la vegada, res li distreurà de la seva tasca. En el nou estil de navegació simplificada, la barra de navegació apareixerà a la part superior de la pantalla amb un simple clic:

En aquest nou model de navegació l’accés a qualsevol registre està a només un clic de distància, el que li permetrà accedir més i millor a les seves dades de negoci.

Entrada de dades simplificada

Microsoft Dynamics CRM proporciona noves capacitats d’entrada de dades. Els usuaris podran crear fàcilment qualsevol registre amb Quick Create, una forma optimitzada de capturar punts de dades clau per al registre que s’està entrant.

Permet afegir i editar ràpidament articles d’una línia de productes a les seves oportunitats, ofertes, comandes i factures, editant directament les línies de la taula. Es poden introduir detalls del producte com el preu, quantitat o el descompte directament en la taula del formulari.

Rastregi i gestioni les persones clau com a accionistes i membres de l’equip de vendes per als seus acords de negoci. La recerca i edició en línia permet entendre d’un cop d’ull qui està connectat a aquesta operació i el paper de cadascú.

Resum de client

Microsoft ha fet el CRM més personal afegint la capacitat d’emmagatzemar imatges i mostrar la localització amb Microsoft Bing Maps. Les imatges s’emmagatzemen dins de la base de dades del CRM utilitzant un nou tipus d’atribut Imatge. Cada entrada pot tenir un atribut d’imatge.

S’ha introduït un formulari de Vista Ràpida que treu a la llum la informació important del client en formularis relacionats, perquè sempre tingui les dades del seu client al seu abast.

Vegi aquest vídeo sobre l’experiència de l’usuari de Microsoft Dynamics CRM

Àgils processos guiats per respondre ràpidament a canvis en les seves necessitats de negoci

Amb els processos guiats, no cal endevinar què ha de fer a continuació. Sabrà sempre quins passos han estat completats, en quin punt està del procés i què queda encara per fer. Amb la capacitat de crear i modificar ràpidament processos de negoci, la seva organització podrà adaptar-se fàcilment als canvis en el mercat.

Avanci de forma efectiva a través de processos predefinits i configurables, i millori la venda col·laborativa. Cada etapa del procés està clarament descrita, identificant els passos recomanats per a completar-la. L’usuari pot avançar i retrocedir dins el procés, i quan ho faci se li proporcionarà una nova llista de passos suggerits.

Les organitzacions poden tenir múltiples processos per a cada entitat. L’assignació de procés per a un rol específic determina el procés per defecte, però un usuari pot canviar a un altre procés si aquest s’adapta millor.

Un únic procés pot abastar múltiples elements (per exemple de lead a oportunitat, a oferta, a comanda …), incloent elements personalitzats. El procés ajuda als usuaris a navegar entre múltiples registres en el context dels resultats desitjats.

Aquesta versió inclou processos predefinits i preparats per utilitzar per Vendes i Servei al Client, així com altres processos d’exemple fàcilment instal·lables. Aquests processos per a escenaris habituals de vendes, màrqueting i serveis, l’ajuden a assegurar-se que el seu personal segueix els passos correctes cada vegada que treballen amb clients.

A més, es crearà una llibreria de processos que estan disponibles per descarregar des de Dynamics Marketplace.

Accedeixi al que necessita quan ho necessita per mantenir-se connectat als seus clients

Les aplicacions mòbils mantenen els comercials connectats amb les dades, amb resta de l’equip de venda i amb els clients. Gràcies a l’accés a la solució CRM a través de la seva tauleta Windows, iPad o smartphone, té a la seva disposició les eines per no només semblar més professional, sinó ser-ho. Potents aplicacions per tablet Microsoft Dynamics CRM per tablets l’ajuda a mantenir-se connectat i productiu allà on sigui. Utilitzi el teu iPad o tauleta Windows per mantenir al dia la informació dels seus clients, fins i tot fora de l’oficina. Vagi preparat a totes les seves cites i actualitzi les seves notes, tasques, contactes, comptes i leads mentre els detalls estan encara frescos en la seva memòria. La informació està emmagatzemada per poder mostrar-se offline, així podrà accedir a les dades clau encara que perdi la connectivitat.

Experiència sense fissures

Proporcionar una experiència CRM que sigui consistent a través de web, client i dispositiu és clau per aconseguir que els usuaris adoptin aquesta solució i siguin productius. Sabrà sempre on està en el procés de vendes, com completar tasques clau i avançar en el procés per saber què ve a continuació. La integració amb Skype li permetrà mantenir-se connectat amb els seus clients. Les capacitats de dispositiu natives proporciona accions i eines familiars per fer les coses.

Business Intelligence Interactiu

Treballi de forma intel·ligent amb gràfics interactius. Faci clic al gràfic per analitzar les seves dades de venda i accedir a la informació important que li permeti una ràpida comprensió.

Desenvolupi una vegada, implementi-ho a tot arreu

No necessita contractar un desenvolupador per canviar la seva aplicació mòbil cada vegada que els requeriments del seu negoci canviïn. Les configuracions per personalitzar la interfície web del CRM també s’aplicaran en l’aplicació per a tauletes.

Aplicacions tàctils optimitzades per a smartphones

Els seus usuaris són al carrer, utilitzen diferents dispositius i esperen poder treballar com estan acostumats a través dels diferents tipus de dispositiu. Les aplicacions Microsoft Dynamics CRM per a mòbils proporcionen una experiència d’usuari optimitzada per a pantalles tàctils en mòbils Windows, Android i iPhone.

Accés web a l’aplicació optimitzat per tablet

Els usuaris que accedeixin al CRM des d’un navegador web en el seu dispositiu mòbil gaudiran d’una experiència d’usuari optimitzada per al seu dispositiu. El disseny “líquid” escala per optimitzar la visualització, ajustant-se a diferents formes de pantalla i resolucions.

Vegi aquest vídeo sobre Microsoft Dynamics CRM per tablets

Treballi sense fronteres per oferir la millor experiència de client

Tenir la possibilitat de col·laborar amb tecnologies de xarxa social integrades en el context del que estàs fent, sigui treballant en una oportunitat, executant una campanya o resolent una incidència, proporciona a l’usuari l’accés a les persones i els recursos que necessita per aconseguir fer les coses a la velocitat que el seu negoci requereix.

Funcionalitats socials en context

Aconsegueixi la informació que necessita de la persona correcta, en el lloc i moment adequats. Usant les capacitats de comunicació social empresarial de Yammer, el seu equip podrà començar converses contextuals o deixar comentaris ràpidament tant des Microsoft Dynamics CRM (on-premises i online) com des de Yammer.

Server-side Synchronization

Segueixi sent productiu i accedeixi a dades actualitzades sense que importi on estigui i quin dispositiu utilitzi. Gràcies a la sincronització des del servidor, els administradors poden administrar fàcilment la sincronització de correu electrònic, tasques, cites i contactes entre versions on-premises de CRM i Exchange.

Comuniquis amb facilitat

Contacti amb els seus companys sabent la seva disponibilitat en temps real. Gràcies a les funcionalitats proporcionades amb la integració de Microsoft Lync, els usuaris poden trucar, xatejar o reunir-se amb els seus companys o clients directament des del CRM.

Plataforma amb potents funcions per personalitzar la seva solució

La plataforma de Microsoft Dynamics CRM incorpora potents eines que li permetran personalitzar-lo per adaptar-lo als seus requeriments de negoci especials. Microsoft Dynamics CRM facilita el lliurament de valor de negoci de forma ràpida, amb un marc de solució àgil que pot ser adaptat i configurat fàcilment. La plataforma Microsoft Dynamics CRM proporciona un paradigma declaratiu que abasta des de la definició del model de dades fins a proporcionar persistència integrada, seguretat, accés a l’API, experiència d’usuari i paradigmes de programació basats en una arquitectura moderna i oberta. La versió introdueix noves capacitats de la plataforma per fomentar el compromís amb un servei online obert, personalitzable i extensible.

Actualitzacions al ritme que marca l’usuari

Les companyies que utilitzen tecnologia basada en el núvol tenen l’avantatge de disposar de la tecnologia més avançada disponible per les seves aplicacions de negoci, però de vegades el ritme al qual apareixen noves actualitzacions és massa ràpid i les organitzacions necessiten flexibilitat per poder preparar els seus sistemes i formar els seus usuaris en l’última versió. Amb la versió de tardor de 2013 es va introduir en Microsoft Dynamics CRM en línia la possibilitat de programar el calendari per a triar de forma flexible quan es volen rebre i posar en marxa les actualitzacions.

Regles de negoci

Construeixi accions personalitzades basades en regles sense la necessitat d’un desenvolupador. Business Rules proporciona una interfície declarativa senzilla per implementar, mantenir i aplicar canvis ràpidament en les regles de negoci comuns que s’aplicaran en els formularis del CRM (principal i “Quick Create”), tant per a l’aplicació web com per al CRM per tablets.

Access Teams

El “access team” és un nou tipus d’equip que no té registres propis però sí accés als registres. A diferència amb els equips de propietari, pot crear un o més equips d’accés per treballar en els mateixos registres i tenir membres de l’equip amb diferents nivells de drets d’accés al registre.

Fluxos de treball en temps real

L’actual model d’execució de fluxos de treball, que suporta workflows asíncrons, ha estat ampliat i ara suporta també workflows en temps real (síncrons).

Accions

Els desenvolupadors poden ampliar la funcionalitat del sistema de Microsoft Dynamics CRM estàndard mitjançant la creació de missatges personalitzats, amb classes associades de petició / resposta, conegudes com accions.

Auto guardat

Tots els formularis actualitzats de la nova versió tenen ara activada per defecte l’opció d’auto desat.

Aplicacions per a mòbil personalitzades

La força de vendes d’avui dia és mòbil, i els comercials esperen que les seves aplicacions de negoci els proporcionin el que necessiten quan i on ho necessiten. Aquesta versió inclou diverses millores per proporcionar flexibilitat per oferir aquestes potents aplicacions mòbils.

Compatibilitat amb Office i integració total amb Office 365

Microsoft manté el seu compromís d’oferir funcionalitats del CRM a través d’eines de productivitat molt familiars per als usuaris com Microsoft Outlook, Word o Excel, i continuarà oferint integració amb Microsoft Office. Microsoft Dynamics CRM for Outlook proporciona funcionalitats contextuals de CRM dins de l’entorn conegut d’Outlook, i és possible una integració total de Dynamics CRM Online amb Office 365.

Registration

Forgotten Password?