Cas d'èxit

Azucarera Ebro implanta la telefonia IP a les seves oficines

La divisió de Comunicacions d’ABAST va dur a terme a Azucarera Ebro el projecte de telefonia IP basat en Avaya IP Office més important dels desenvolupats a Espanya fins al moment. Aquesta empresa del sector de l’alimentació requeria de la instal·lació d’una plataforma de comunicacions digitals per integrar la informació en una sola infraestructura.

El projecte

Azucarera Ebro compta amb diverses fàbriques i centres operatius distribuïts pel país, en total 6 seus ubicades una a Lleó, dues a Zamora, una a Burgos, una altra a Valladolid i una més a Cadis.

La tasca d’Abast Systems va consistir en el desplegament de 562 telèfons IP en aquestes 6 seus amb sistemes IP Office d’Avaya amb solució de redundància. La tecnologia implantada es basa en el protocol d’internet portat a la telefonia aconseguint d’aquesta manera reduir els costos de trucades i centralitzar el manteniment de les eines de comunicació que utilitzen les companyies per guanyar en seguretat i eficiència

Aquest important projecte al costat d’altres 24 projectes similars, però de menor escala, desenvolupats per la divisió d’Enterprise Communications durant el 2009, van ser la raó per la qual Avaya va concedir a Abast Systems el premi al seu millor partner d’aquest any.

Sobre Azucarera Ebro

Azucarera Ebro és el principal productor de sucre a Espanya, amb una quota de sucre blanc i morè de canya integral de gairebé 800.000 Tm (dades campanya 2000/2001). Nascuda mitjançant la unió en els últims anys de diverses companyies (Sociedad General Azucarera de España, Compañía de Industrias Agrícolas i Ebro Compañía de Azúcares y Alimentación) els orígens respectius es remunten a principis de segle.

Més informació a www.azucarera.es

Últims casos d'èxit publicats

ALARIAM aposta per Microsoft Azure Synapse per consolidar l'origen de les seves dades i millorar l'anàlisi de la informació
Audens Group confia en ABAST CyballSOC by Cyrebro per reforçar la seguretat de les seves dades i sistemes
B:SM integra la gestió dels usuaris de tots els serveis amb Microsoft Dynamics 365
BELLA AURORA LABS millora la cura i atenció a les seves consumidores amb Dynamics 365 Omnichannel
CAD IT implementa Ansible per automatitzar les seves operacions de IT
CIRCUTOR millora la visió i gestió dels seus clients i proveïdors amb noves funcionalitats en Dynamics 365

Temes relacionats

Cablejat estructurat
Infraestructura de xarxes i comunicacions
Optimització del servei
Solucions de comunicació empresarial
Solucions de Networking Aruba

Registration

Forgotten Password?