Eines Canela, fabricante internacional de herramientas de precisión con plantas en España, Portugal y Alemania, necesitaba sustituir su ERP a medida, obsoleto y difícil de mantener, por una solución moderna, escalable y alineada con su estrategia de crecimiento global. ABAST los acompañó en este proceso con la implantación de Microsoft Dynamics 365 Business Central, una […]
La Fundació Privada Hospital de Santa Creu i Sant Pau ha experimentat una profunda transformació digital liderada pels seus responsables de TI, amb l’ajuda de l’equip de Business Management Solutions d’Abast. Aquest projecte ha permès potenciar l’eficiència operativa i la transversalitat de la informació corporativa mitjançant la conjunció de totes elles a l’ecosistema de solucions […]
Santa&Cole ha trobat sempre en la tecnologia el millor aliat estratègic per impulsar el seu negoci i ser més competitiu davant de les demandes del mercat. Aquesta aposta per la digitalització els ha permès integrar solucions tecnològiques avançades que han optimitzat els seus processos interns, han millorat l'eficiència operativa i han permès oferir productes i serveis d'alta qualitat als seus clients. Amb la col·laboració i l'acompanyament d'Abast, la companyia ha guanyat en agilitat i robustesa apostant per una solució ERP com a Business Central que, estant sota la plataforma Microsoft, els permet accedir de manera integrada a solucions com ara Microsoft 365, Copilot i Power Automate.
Casa Gay, empresa espanyola referent en el sector de la distribució per a l'hostaleria i el lloguer de material per a esdeveniments, ha implantat la solució ERP de Microsoft Dynamics 365 Business Central per a la gestió global dels processos de negoci de la companyia.
CIRCUTOR, una companyia centrada en el desenvolupament de tecnologia i la fabricació de solucions que permeten l'eficiència en el consum d'energia ha continuat apostant per la tecnologia Microsoft i per ABAST com a partner de confiança per a l'ampliació de funcionalitats del CRM, el desenvolupament de portals per a la gestió de proveïdors de servei i PRL, i per estendre les solucions de gestió empresarial a les filials i altres empreses del grup.
Venco Electrónica, empresa líder en la fabricació i distribució de productes electrònics a nivell industrial, ha millorat l'eficiència i la productivitat del seu departament comercial i de vendes amb la implementació de Dynamics 365 Sales, la solució CRM integral proporcionada per Microsoft. Alhora, ha aconseguit oferir als seus clients un suport més complet i eficient durant el desenvolupament dels seus projectes.
B:SM, l'empresa de serveis municipals de Barcelona, ha utilitzat Microsoft Dynamics 365 per integrar en un únic CRM tota la informació dels usuaris i clients dels diferents serveis i activitats de mobilitat, cultura, lleure i cura de l'espai públic que gestiona la companyia. Aquesta integració ha permès tenir una visió global i, alhora, mantenir una gestió personalitzada per a cada negoci, alguns molt diferents entre si.
El partner de Microsoft que ha realitzat aquest projecte és ABAST, que a més de la seva experiència en Dynamics 365 ha aportat els coneixements obtinguts en altres solucions de tercers per integrar a la solució global funcionalitats d'automatització de màrqueting o d'integració amb les centraletes telefòniques.
La solució implementada contempla el servei datenció al client, gestió de màrqueting i gestió comercial.
La companyia es converteix en un referent en transformació digital dins del sector de la cosmètica espanyola gràcies a projectes com aquest, que li ha permès integrar la gestió de la cura i atenció a les seves consumidores englobant tots els múltiples canals de comunicació utilitzats. Per això ha confiat en una solució basada en Dynamics 365 proposada i implantada per ABAST, Gold Partner de Microsoft.
ABAST ha implantat a Touron una solució CRM basada en la plataforma de solucions empresarials en el núvol Microsoft Dynamics 365. La companyia, líder en el mercat ibèric de la nàutica recreativa, ha aconseguit gràcies a aquesta solució millorar els processos dels seus departaments Comercial, Màrqueting i Servei Post-venda, i disposar d'una visió consolidada dels seus clients i xarxa de concessionaris que permet un major control de la informació i el seu ús per a anàlisis i previsions.
CIRCUTOR buscava una solució que els permetés agilitzar i millorar la gestió dels seus processos de vendes, màrqueting i servei al client, així com poder compartir més fàcilment i millorar l'anàlisi de la informació referent a clients i productes.