Planifiqui el recorregut dels seus clients en funció de les seves preferències i comportament de compra per transmetre’ls el missatge correcte en el moment i canal apropiat. Ofereixi missatges desencadenats per transaccions com compres, pagaments i devolucions. Personalitzi l’enviament de correus electrònics contextuals al mateix contacte segons va avançant en el seu recorregut.
Capti als clients potencials adequats gràcies a campanyes de màrqueting multicanal dirigides amb funcionalitats d’automatització de màrqueting que incorporin l’enviament de correu electrònic, pàgines web d’aterratge, telemàrqueting, integració de SMS i LinkedIn.
Creï ràpidament actius de campanyes utilitzant característiques d’automatització de màrqueting, com plantilles configurables, blocs de contingut reutilitzables i eines de disseny. Utilitzi Microsoft Power Automate per optimitzar l’aprovació de continguts.
Ajusti el màrqueting a la seva unitat de negoci utilitzant contingut reutilitzable de campanyes compartides i contingut específic per al públic objectiu que seleccioni.
Redueixi la complexitat de l’administració d’esdeveniments amb un portal web dissenyat per als assistents i amb funcionalitats que ajudin en la gestió de les inscripcions, els ponents, les sessions i la logística del lloc on es realitza l’esdeveniment, inclosa la integració amb ON24 i altres proveïdors de seminaris web.