Microsoft Dynamics 365 Business Central és l'evolució de Dynamics NAV, el software de gestió empresarial per a Pimes més utilitzat a Espanya i a tot el món, una solució pensada per automatitzar i connectar els seus processos empresarials de les àrees de finances, vendes, servei, operacions i projectes i que ha estat desenvolupada per oferir la millor experiència a l'usuari.
Dynamics 365 Business Central és fàcil d'usar i adaptar, està dissenyat per treballar de forma òptima en el núvol i s'integra amb Office 365 i la resta de solucions Dynamics 365.
Connecti dades de comptabilitat, vendes, compres, inventari i interaccions amb els clients per obtenir una visió integral del seu negoci. Representi gràficament el rendiment financer en temps real amb els panells de Power BI integrats
Optimitzi els clients i els proveïdors, i conciliï automàticament els comptes per tancar i notificar les dades financeres de forma ràpida i precisa, mantenint el compliment.
Afini les previsions financeres modelant i analitzant dades en diverses dimensions. Personalitzeu els informes amb la integració impecable de Microsoft Excel.
Assigni prioritats als clients potencials segons el seu potencial d’ingressos. Faci un seguiment de totes les interaccions amb el client i obtingui orientació per a les millors oportunitats de vendes addicionals o creuades i de renovació al llarg de tot el cicle de vendes.
Acceleri el procés de pressupost a efectiu. Actuï ràpidament davant consultes de vendes, gestioni sol·licituds de servei i processi pagaments, tot des d’Outlook.
Obtingui una visió general completa de les tasques de servei, les càrregues de treball i les aptituds dels empleats per assignar recursos de forma eficaç i accelerar la resolució de casos.
Utilitzi la intel·ligència integrada per a predir quan i què cal reabastir. Utilitzi l’actualització dinàmica de nivells d’inventari per comprar només el que necessita.
Mantingui la quantitat d’inventari adequada calculant automàticament els nivells d’existències, els terminis de lliurament i els punts de nova comanda. Suggereixi alternatives quan no hi hagi existències dels articles sol·licitats.
Obtingui recomanacions sobre quan pagar als proveïdors per utilitzar descomptes de proveïdor o per evitar penalitzacions per retards. Eviti les compres innecessàries o fraudulentes mitjançant fluxos de treball d’aprovació.
Utilitzi previsions de vendes i de manca d’existències per generar automàticament plans de producció i crear comandes de compra.Realice el almacenamiento de forma eficiente
Obtingui una vista integral de l’inventari per processar eficaçment les comandes. Faci un seguiment de tots els moviments i totes les transaccions d’articles configurant contenidors segons el disseny del magatzem i les dimensions de les unitats d’emmagatzematge.
Calculi i optimitzi la capacitat de fabricació i els recursos per millorar les programacions de producció i satisfer les demandes dels clients.
Crei, gestioni i segueixi els projectes dels clients amb fulles d’hores i funcionalitats avançades de control de costos i elaboració d’informes. Desenvolupi, modifiqui i controli els pressupostos per garantir la rendibilitat dels projectes.
Administri els nivells de recursos planificant la capacitat i les vendes. Faci un seguiment de la facturació per als clients pel que fa als costos planificats en les comandes i pressupostos.
Prengui decisions eficaces amb informació en temps real de l’estat dels projectes, la rendibilitat i les mètriques d’ús de recursos.
Centralitzi les dades de finances, vendes, servei i operacions per obtenir una vista precisa del seu negoci. Les actualitzacions de dades en temps real l’ajudaran a detectar tendències, prevenir problemes i oferir millors experiències als seus clients.
Concentri’s en les oportunitats correctes i realitzi un seguiment del rendiment continu de les vendes mitjançant panells personalitzats i informes multidimensionals.
Obtingui una visió general completa de les tasques de servei, càrregues de treball i habilitats dels empleats per assignar recursos de manera efectiva, accelerar la resolució de casos i millorar el servei a clients.
Predigui quan i què reposar gràcies a la intel·ligència incorporada, pronòstics de vendes i nivells d’inventari actualitzats dinàmicament.
Obtingui recomanacions sobre quan pagar als venedors perquè facin servir descomptes de proveïdors o evitin penalitzacions.
Administri els pressupostos i supervisi el progrés amb dades en temps real sobre els recursos disponibles.
En el seu PC, portàtil, tauleta, smartphone … obtingui sempre les mateixes potents capacitats i funcionalitats sigui quin sigui el dispositiu en el qual estigui treballant. Dynamics 365 Business Central ofereix una experiència consistent i segura en Windows, iOS i Android.
Crei pressupostos, ordeni comandes i enviï factures sense sortir de l’Outlook. Accedeixi a dades en viu directament des de Microsoft Excel per actualitzar articles, comandes de venda i comandes de compra. Personalitzi documents sortints, com pressupostos i factures en Microsoft Word.
Agiliti els processos de negoci amb fluxos de treball fàcils de crear. Faci un seguiment del flux de caixa i asseguri les compres, l’autorització de crèdit i els processos de pagament dels proveïdors. Garanteixi el compliment dels registres d’auditoria i la seguretat de nivell empresarial.
Personalitzi les aplicacions per ajustar-les als requeriments del seu negoci. Reorganitzi els camps, canviï el nom dels grups i la posició dels elements mitjançant una simple interfície d’arrossegar i deixar anar. Afegeixi extensions per afegir funcions de la seva indústria o negoci gràcies a la biblioteca d’aplicacions integrades. Connecteu-lo a fonts de dades i serveis amb Microsoft PowerApps.