Gestió de Serveis Cloud

La nostra oferta de solucions i serveis en el núvol es complementa amb una sèrie de serveis gestionats de monitorització i gestió de serveis cloud i transformació digital amb els que hem ampliat la nostra tradicional oferta de serveis gestionats d’administració i monitorització remota de sistemes.

Serveis ABAST per a la gestió del cloud

Els serveis gestionats en remot d’ABAST per administració, monitorització i suport s’han ampliat amb nous serveis orientats específicament a la gestió del cloud. L’objectiu d’aquests nous serveis és garantir la continuïtat i qualitat dels serveis en el núvol contractats pel client i assessorar-lo i ajudar-lo en els seus processos de transformació.

Aquests serveis segueixen l’esquema de model modular desenvolupat per a la resta de serveis gestionats, amb la finalitat que sigui molt fàcil escollir aquells que són necessaris per donar resposta a les necessitats de gestió específiques de cada organització.

Monitorització Rendiment i Disponibilitat Serveis Cloud

  • Rendiment dels Serveis TI de negoci.
  • Sondes funcionals i experiència usuari.
  • Disponibilitat de serveis i infraestructures Cloud.
  • Dashboardsentornos TI i KPI’s alineats amb negoci.

Gestió de Serveis Cloud 24x7

  • Disponibilitat Serveis Cloud 24×7.
  • Optimització i millora del rendiment d’entorns Cloud en 24×7.
  • Gestió de la configuració elements serveis TI de negoci.
  • CapacityPlannintg i desbordament infraestructura Cloud.

Experiència usuari i Daas

  • Gestió de solucions de publicació cloud.
  • Maquetació de catàleg de serveis TI corporatius.
  • Disponibilitat Daas i solucions de publicació en 24×7.
  • Suport usuari d’entorns publicats.

Digital Transformation Success Manager

  • Disseny arquitectures solucions cloud.
  • Consultoria digital.
  • Seguiment eficiència d’estratègies i serveis cloud.

Transformació i Optimització Digital

  • Serveis de brokering – eficiència de consums i rendiments.
  • Provisió i desplegament de serveis cloud.
  • Automatització de desplegaments i Orquestració.
  • SSGG devops i gestió de versions.

La funció dels Serveis de Suport IT Remot, és garantir la continuïtat, disponibilitat i qualitat dels serveis IT, que el Departament d’IT de les organitzacions donen als seus usuaris.

Els Serveis de Suport IT es basen en un sistema modular de serveis; conceptualment, els mòduls “encaixen” i “interactuen” amb l’Administració Remota de Sistemes com “peces de puzzle!

La sinergia entre mòduls ofereix la possibilitat de adaptar-se a les necessitats dels nostres clients, augmentant el valor del servei i comportant-se de forma dinàmica segons les seves necessitats.

Serveis Gestionats

CYREBRO - La primera plataforma SOC interactiva basada en el núvol
ABAST Advanced WAF
Serveis d'Administració, Monitorització i Suport
ProSOC - Security Operations Center (SOC) as a Service
Security Advisor – DPO Assistant
Gestió de Serveis Cloud
Cloud i Serveis Gestionats
Serveis gestionats
Servei tècnic oficial d'HP / HPE
Cas d'avaria
Manteniment de Microsoft SQL Server
Manteniment de bases de dades Oracle
Outsourcing Digital Account Payables (ODAP)
Oficina de Seguretat
Serveis de Manteniment de Centres de Dades

Altres temes relacionats

ABAST Platform Day - Present i futur de les plataformes TI híbrides empresarials
MSP Alliance Member
Proficio
Empresa certificada ISO 9001

Registration

Forgotten Password?