FENIX – Tèxtil

FENIX TEXTIL és la primera aplicació informàtica pensada exclusivament per a les empreses tèxtils. Ja sigui simple o complicada, la gestió de la seva fabricació, de la seva distribució, del seu control en la qualitat, de la seva planificació, etc. queden satisfetes amb FENIX TEXTIL.

Fènix ERP 3 - Tèxtil

ABAST, coneixedora de la problemàtica del sector ha desenvolupat un sistema obert orientat al complex món de les empreses de confecció. FENIX TEXTIL facilita el treball del dia a dia amb un conjunt d’eines gràfiques i àgils amb gran nombre de prestacions particulars pensades per al sector, com:

  • Tractament de qualitats com talla, color, model, temporada, teixit, etc.
  • Matrius d’entrada de dades configurables per article amb les combinacions de les seves qualitats.
  • Consultes de productes individuals i consolidades.
  • Tractaments específics de mostraris i inventaris.

A més, si vol conèixer…

  • Quins treballs s’estan realitzant i qui, com i amb què es confeccionen? (Màquines, operaris, fases, operacions, rutes, etc.)
  • Quin dia es finalitzarà la confecció d’una peça i si es complirà la data de lliurament concertada amb el client?
  • Quines previsions de venda existeixen i quina planificació necessiten?
  • Quines matèries primeres s’han de comprar i quins models s’han de confeccionar per complir amb les comandes de venda?

Totes aquestes preguntes i moltes altres obtenen ràpidament resposta gràcies a FENIX TEXTIL.

Funcionalitats i beneficis de Fènix Tèxtil

Estructures generals

  • Processos de generació massiva d’informació sobre els productes a partir de combinacions de les qualitats definides.
  • Assignar documents ofimàtics a cada peça per disposar de les seves especificacions en tot moment d’una manera fàcil i evitant així, paperassa innecessària.

Consulta de dades

  • Consultes d’estocs per botigues o ubicacions.
  • Disposar de consultes per mantenir el mínim d’estocs possible per eliminar costos d’emmagatzematge.
  • Consultes per comprovar que es compleixen els terminis de lliurament previstos pels proveïdors per assegurar el compliment dels acords assolits amb els clients.

M.R.P. requeriments de materials

  • Disposar d’un sistema que col·labori en saber què cal produir, quins components s’han de fabricar o comprar i en quines dates es finalitzaran.
  • Saber quins productes estan en curs i quanta matèria primera hi ha en producció per evitar compres innecessàries.
  • Ser capaços de produir segons un pla mestre definit a criteri de l’empresa.
  • Conèixer els components, les operacions o les màquines que intervenen en la confecció d’una peça.

Planificació

  • Disposar d’un planificador gràfic amb diverses vistes per obtenir una visió global de la situació de la fàbrica, amb la distribució dels recursos (màquines, operaris, etc.), les peces en curs de fabricació.
  • Gestionar les tasques que estan realitzant cada un dels operaris.

Tractament de la qualitat

  • Realitzar estudis, assajos i proves a tots els nivells (secció, màquina, operació, partida de producte, etc.) per saber la qualitat de producció en tots els passos del cicle productiu.
  • Avaluar les peces per calibrar el seu nivell de qualitat.
  • Avaluar els proveïdors per saber la conveniència de seguir treballant amb ells.
  • Disposar de la traçabilitat dels passos productius per acotar i localitzar fàcilment els productes defectuosos.

Anàlisi de costos

  • Saber què costa cada producte i si és rendible la seva producció.
  • Portar un seguiment dels costos per a cadascuna de les fabricacions i estudiar fàcilment les desviacions.
  • Control de les mermes per reduir-les progressivament.

Casos d'èxit ERP / CRM

SANTA&COLE confia en ABAST per optimitzar els seus processos empresarials amb Dynamics 365 Business Central
CASA GAY renova la seva ERP implantant Dynamics 365 Business Central
CIRCUTOR millora la visió i gestió dels seus clients i proveïdors amb noves funcionalitats en Dynamics 365
Venco Electrónica potencia el seu departament comercial i de vendes amb Dynamics 365 Sales
B:SM integra la gestió dels usuaris de tots els serveis amb Microsoft Dynamics 365
BELLA AURORA LABS millora la cura i atenció a les seves consumidores amb Dynamics 365 Omnichannel
TOURON millora la gestió dels seus clients i concessionaris amb Dynamics 365
CIRCUTOR millora els seus processos de vendes amb Dynamics CRM
KNAUF potencia la seva força de vendes amb Dynamics CRM
Würth, la informació al servei del Venedor

Altres temes relacionats amb ERP / CRM

Transformació de la Gestió de Centres de Contacte amb Microsoft Dynamics 365 Contact Center
III Congreso LiceoTic
Nou Microsoft Dynamics 365 Contact Center
Webinar: Nou Dynamics 365 Contact Center
CASA GAY renova la seva ERP implantant Dynamics 365 Business Central
Nou Reglament Normatiu Espanyol: Llei Antifrau i "Ley Crea y Crece"
La Llei Antifrau: Impactes en la Gestió de Comptabilitat i Facturació
Nou Reglament Normatiu Espanyol: Llei Antifrau i "Ley Crea y Crece"
Automatització del procés de Comptes a Pagar a Microsoft Business Central complint amb la "Ley Crea y Crece"
Aumenta la eficiencia en Gestión de personas con Omne RH para Business Central

Registration

Forgotten Password?