FENIX – Electrodomèstics

FENIX ELECTRODOMESTICS és l’aplicació informàtica pensada exclusivament per a les empreses l’activitat principal de les quals és la fabricació, la distribució, la gestió postvenda, el disseny, la venda, etc. d’electrodomèstics.

Fènix ERP 3 - Electrodomèstics

ABAST, coneixedora de la problemàtica del sector, ha desenvolupat FENIX ELECTRODOMESTICS que facilita el treball del dia a dia amb un conjunt d’eines gràfiques i àgils amb gran nombre de prestacions particulars pensades per al sector, com:

  • Tractament individualitzat de cadascuna de les unitats d’un producte (número de sèrie).
  • Traçabilitat dels electrodomèstics.
  • Tractament de les garanties, reparacions, incidències de cada electrodomèstic.
  • Gestió detallada dels electrodomèstics per a un adequat servei postvenda.
  • Planificador gràfic per conèixer l’estat de la fàbrica (Màquines, operaris, fases, operacions, rutes, etc.)

A més, si vol conèixer…

  • En quin dia es finalitzarà la fabricació i si es complirà la data de lliurament concertada amb el client?
  • Quines peces s’han de comprar i quines parts s’han de fabricar per complir amb les comandes de venda?

Totes aquestes preguntes i moltes altres obtenen ràpidament resposta gràcies a FENIX ELECTRODOMESTICS.

Funcionalitats i beneficis de Fènix Electrodomèstics

Estructures generals

  • Conèixer les característiques tècniques de cada electrodomèstic a través d’una fitxa individual per unitat, associant fins i tot, la seva imatge, les seves especificacions, etc. per documents ofimàtics.

Consulta de dades

  • Disposar de consultes per mantenir el mínim d’estocs possible per eliminar costos d’emmagatzematge.
  • Consultes per comprovar que es compleixen els terminis de lliurament previstos pels proveïdors per assegurar el compliment dels acords assolits amb els clients.
  • Consultes sobre les necessitats de fabricació.
  • Conèixer els materials i components, les operacions, les màquines que intervenen en la fabricació d’un electrodomèstic.

Reparacions – Servei Postvenda

  • Seguiment de les reparacions dels electrodomèstics.

Tractament de la qualitat

  • Realitzar estudis, assajos i proves a tots els nivells (secció, màquina, operació, partida de producte, etc.) per saber la qualitat de producció en tots els passos del cicle productiu.
  • Avaluar els electrodomèstics per calibrar el seu nivell de qualitat.
  • Avaluar els proveïdors per saber la conveniència de seguir treballant amb ells.

Planificació

  • Disposar d’un planificador gràfic amb diverses vistes per a obtenir de forma ràpida una visió global de la situació de la fàbrica, amb la distribució dels recursos (màquines, operaris, etc.), les ordres de treball en curs, etc.
  • Gestionar les tasques que estan realitzant cada un dels operaris.

M.R.P. – Requeriments de materials

  • Disposar d’un sistema que col·labori en saber què cal produïr, quins components s’han de fabricar o comprar i en quines dates es finalitzaran.
  • Saber quins són els productes en curs i quanta matèria primera hi ha en producció per evitar compres innecessàries.
  • Ser capaços de produir segons un pla mestre definit a criteri de l’empresa.

Anàlisi de costos

  • Saber què costa cada electrodomèstic i si és rendible la seva fabricació.
  • Portar un seguiment dels costos per a cadascuna de les fabricacions i estudiar fàcilment les desviacions.
  • Control de les mancances per anar reduint-les progressivament.

Casos d'èxit ERP / CRM

B:SM integra la gestió dels usuaris de tots els serveis amb Microsoft Dynamics 365
BELLA AURORA LABS millora la cura i atenció a les seves consumidores amb Dynamics 365 Omnichannel
TOURON millora la gestió dels seus clients i concessionaris amb Dynamics 365
CIRCUTOR millora els seus processos de vendes amb Dynamics CRM
KNAUF potencia la seva força de vendes amb Dynamics CRM
Würth, la informació al servei del Venedor
Microsoft Dynamics CRM a Papelmatic
ERP basat en Oracle E-Business Suite per al MACBA
El CRG millora la gestió de la seva informació amb Oracle

Altres temes relacionats amb ERP / CRM

5 raons per actualitzar a Dynamics 365 Business Central
Webinar - 5 raons per actualitzar a Dynamics 365 Business Central
Microsoft Dynamics 365 Omnichannel
Nous models de llicenciament Microsoft
Microsoft 365 Omnichannel
Bella Aurora enriqueix la cura i l'atenció al client amb la gestió unificada de tots els seus canals de comunicació
Nous models de llicenciament Microsoft
Millorant la comunicació amb el client mitjançant estratègia CRM Omnicanal
Fons Next Generation per Transformació Digital
ABAST aconsegueix dues noves competències Microsoft en integració i aplicacions de negoci en el núvol

Registration

Forgotten Password?