FENIX ERP 3

FENIX ERP 3 és una solució integrada de gestió empresarial pensada per satisfer les necessitats actuals i futures d’empreses i organitzacions de tipus mitjà. El seu elevat grau de funcionalitat, juntament amb els serveis professionals d’alta qualitat i l’ús de les tecnologies més avançades, fa de la nostra solució una aposta segura per a la informatització de la seva empresa.

Fenix ERP 3

FENIX ERP 3 és una solució integrada de gestió empresarial pensada per satisfer les necessitats actuals i futures d’empreses i organitzacions de tipus mitjà. El seu elevat grau de funcionalitat, juntament amb els serveis professionals d’alta qualitat i l’ús de les tecnologies més avançades, fa de la nostra solució una aposta segura per a la informatització de la seva empresa.

Característiques

FENIX ERP 3 integra en un únic sistema tots els processos administratius de l’empresa, contemplant des de les gestions inicials realitzades per la força comercial amb el client, fins al cobrament de la mercaderia venuda, passant pels diferents processos de compra, producció, magatzem, distribució, o bé per tota la gestió de projectes que pugui requerir una empresa de serveis, desembocant tot això sempre en l’àrea financera.

La seva condició de sistema integrat possibilita que, partint d’una única entrada d’informació, es beneficiïn simultàniament totes aquelles àrees de l’empresa implicades. Així mateix ofereix un aspecte comú i homogeni per a tots els mòduls de l’aplicació facilitant d’aquesta manera el procés d’aprenentatge.

Àrees funcionals principals

Àrea Financera

L’àrea Financera està composta per una sèrie de mòduls que permeten controlar i analitzar amb total seguretat i fiabilitat la comptabilitat i tota la informació financera de la nostra companyia.

Àrea Comercial

L’àrea Comercial permet efectuar un seguiment detallat de tot el circuit de la venda, abastant des de les primeres visites realitzades per la força comercial fins a la comptabilització automàtica de les factures dels clients.

Àrea Logística

La gestió del magatzem ens mantindrà informats en temps real de la ubicació, valoració, estocs, traçabilitat, situació i moviment dels nostres productes.

Àrea de Compres

L’àrea de compres permet tenir un control exhaustiu en la gestió d’aprovisionament, abastant des de les peticions de compra realitzades pels departaments, fins a la confirmació de la factura del proveïdor i la seva posterior comptabilització

Àrea de Producció

L’àrea de Producció abasta tot el procés de fabricació del nostre producte, proporcionant-nos tota la informació necessària per disposar d’un control de l’activitat de la fàbrica.

Àrea de Gestió de Projectes

Incorpora una eina fonamental per a l’administració d’empreses de serveis. Amb la Gestió de Costos i la imputació d’hores i serveis, el control dels nostres projectes es fa senzill i la seva facturació alguna cosa automatitzable. Sabrem els costos i beneficis de cada projecte.

Diagrama funcional

Solucions sectorials

Solucions verticals basades en FENIX ERP 3

Les empreses d’una determinada indústria o que es dediquen a un determinat sector de serveis tenen unes particularitats específiques i unes problemàtiques comuns. Per això ABAST li ofereix verticalitzacions de FENIX ERP 3 que s’ajusten perfectament a les necessitats de les organitzacions que pertanyen a cada sector.

Fenix Serveis / Projectes

Per a empreses de serveis o amb projectes com unitat de negoci

Fenix Distribució

Per a empreses de distribució / comerç majorista.

Fenix Electrodomèstics

Per a empreses de fabricació, distribució, venda o serveis post venda d’electrodomèstics.

Fenix Accessoris

Per a empreses de fabricació o distribució de recanvis, accessoris, complements i components per a la indústria de l’automòbil, electrònica, maquinària …

Fenix Química

Per a empreses de el sector químic.

Fenix Metall

Per a empreses del sector de la manipulació metàl·lica.

Els nostres serveis

Oferim un complet conjunt de serveis per abordar tots els aspectes d’un projecte d’implantació d’una solució ERP. La nostra depurada metodologia, fruit de molts anys d’experiència, ens permet afrontar amb garanties d’èxit qualsevol projecte i assegurar un període d’implantació breu.

Assessoria i consultoria

Estudi i assessorament sobre la infraestructura informàtica més adequada per a la correcta implantació de les seves solucions empresarials.

Instal·lació de productes

Instal·lació i configuració de tots els elements per tècnics especialitzats en cada producte, garantint el correcte arrencada del sistema.

Formació tècnica

Perquè el seu personal tècnic pugui participar activament al llarg del projecte i posteriorment portar amb independència el manteniment bàsic del sistema.

Formació d’usuaris

Optimitzada perquè els usuaris siguin capaços d’operar lliurement amb el nou software en un curt període de temps.

Ampliació de funcionalitats

Si la seva organització creix i té noves necessitats l’ajudem a desplegar noves funcionalitats de la solució que potser no es van contemplar en el projecte original, aconseguint un màxim rendiment del producte i de la inversió inicial, una evolució permanent millorant la seva competitivitat.

Desenvolupadors de sistema – Adaptació de la solució a la seva empresa

Podem incloure particularitats o necessitats de la seva empresa en els processos de l’aplicació. Obtindrà així una ampliació de funcionalitats i una millor adaptació al seu negoci.

Desenvolupament de les solucions Business Intelligence

Comptem amb una divisió especialitzada en projectes d’Intel·ligència Empresarial que us ajudarà a treure el màxim partit de les eines BI pròpies de la solució o integrar-les amb altres solucions Business Intelligence i de gestió de dades.

Solucions de gestió documental

Des de la nostra divisió de projectes de gestió documental podem oferir també solucions per automatitzar processos tradicionalment lligats a l’ús de paper, com ara la gestió de factures de proveïdors, de forma totalment integrada amb el seu ERP.

Solució Global

Podem oferir-li una solució global com a proveïdor únic, que inclogui tant el software, com la infraestructura hardware requerida per a suportar les aplicacions, solucions per garantir la seguretat de les dades, millorar el rendiment de la xarxa, etc.

Casos d'èxit ERP / CRM

B:SM integra la gestió dels usuaris de tots els serveis amb Microsoft Dynamics 365
BELLA AURORA LABS millora la cura i atenció a les seves consumidores amb Dynamics 365 Omnichannel
TOURON millora la gestió dels seus clients i concessionaris amb Dynamics 365
CIRCUTOR millora els seus processos de vendes amb Dynamics CRM
KNAUF potencia la seva força de vendes amb Dynamics CRM
Würth, la informació al servei del Venedor
Microsoft Dynamics CRM a Papelmatic
ERP basat en Oracle E-Business Suite per al MACBA
El CRG millora la gestió de la seva informació amb Oracle

Altres temes relacionats amb ERP / CRM

5 raons per actualitzar a Dynamics 365 Business Central
Webinar - 5 raons per actualitzar a Dynamics 365 Business Central
Microsoft Dynamics 365 Omnichannel
Nous models de llicenciament Microsoft
Microsoft 365 Omnichannel
Bella Aurora enriqueix la cura i l'atenció al client amb la gestió unificada de tots els seus canals de comunicació
Nous models de llicenciament Microsoft
Millorant la comunicació amb el client mitjançant estratègia CRM Omnicanal
Fons Next Generation per Transformació Digital
ABAST aconsegueix dues noves competències Microsoft en integració i aplicacions de negoci en el núvol

Registration

Forgotten Password?