FENIX – Serveis

FENIX SERVEIS és l’aplicació informàtica pensada exclusivament per a les empreses l’activitat principal de les quals és la prestació de serveis i / o amb projectes com unitat de negoci.

Fènix ERP 3 - Serveis

ABAST, coneixedora de la problemàtica del sector, ha desenvolupat FENIX SERVEIS que facilita el treball del dia a dia amb un conjunt d’eines gràfiques i àgils amb gran nombre de prestacions particulars com:

  • Tractament individualitzat de cada un dels projectes, detallar-ne les fases i activitats, el seu client, director i cap, el seu estat; associant tot tipus d’analítiques per mercat, tipus, sector, oficina, etc.
  • Gestió dels costos reals i teòrics per a cada projecte.
  • Tractament dels imports teòrics i facturats en cada projecte.
  • Imputació detallada dels serveis realitzats per cada un dels tècnics i dels operaris.

A més, si vol conèixer…

  • La rendibilitat d’un projecte, si genera beneficis o si genera pèrdues.
  • Quins materials i serveis s’han facturat en un projecte?
  • Els serveis agrupats per oficines, per unitats de negoci, per tipus de projectes, etc.
  • Objectius i pressupostos realitzats per gerents de compte, responsables, tècnics, etc.

Totes aquestes preguntes obtenen ràpidament resposta gràcies a FENIX SERVEIS.

Funcionalitats i beneficis de Fenix Serveis

Estructures generals

  • Definició de les activitats a realitzar.
  • Definició de les analítiques i agrupacions assignables als projectes (oficina, mercat, etc.)
  • Equip tècnic participant en el desenvolupament dels projectes i els serveis amb la seva jerarquia convenientment definida.

Gestió de projectes

  • Definició de les fases de cada un dels projectes.
  • Imputació dels serveis i materials amb els seus costos per calcular els marges de l’operació.
  • Conèixer la durada prevista i real de cada projecte per a una millor planificació dels recursos.

Gestió d’operaris i tècnics

  • Assignació dels costos teòrics i càlcul dels reals de cada un dels operaris i tècnics.
  • Imputació de les hores realitzades pels tècnics en cada activitat i fases d’un projecte.
  • Informes de les gestions realitzades en cada projecte pels tècnics.

Gestió de serveis i materials

  • Compra de materials per les vendes realitzades a clients.
  • Tractament dels serveis realitzats a cada projecte sense necessitat de simular estocs ficticis.

Consulta d’hores

  • Conèixer les hores realitzades per projecte, per tècnic, per setmana, per dia, per dates.

Anàlisi de costos

  • Conèixer la rendibilitat de cada projecte.

Objectius, èxits, previsions

  • Definir els objectius per a cada producte, gerent de compte, director, producte, etc.
  • Calcular els èxits reals per a cada producte, família, gerent, director, etc.
  • Detall de resultats en format numèric i gràfic.

Casos d'èxit ERP / CRM

B:SM integra la gestió dels usuaris de tots els serveis amb Microsoft Dynamics 365
BELLA AURORA LABS millora la cura i atenció a les seves consumidores amb Dynamics 365 Omnichannel
TOURON millora la gestió dels seus clients i concessionaris amb Dynamics 365
CIRCUTOR millora els seus processos de vendes amb Dynamics CRM
KNAUF potencia la seva força de vendes amb Dynamics CRM
Würth, la informació al servei del Venedor
Microsoft Dynamics CRM a Papelmatic
ERP basat en Oracle E-Business Suite per al MACBA
El CRG millora la gestió de la seva informació amb Oracle

Altres temes relacionats amb ERP / CRM

5 raons per actualitzar a Dynamics 365 Business Central
Webinar - 5 raons per actualitzar a Dynamics 365 Business Central
Microsoft Dynamics 365 Omnichannel
Nous models de llicenciament Microsoft
Microsoft 365 Omnichannel
Bella Aurora enriqueix la cura i l'atenció al client amb la gestió unificada de tots els seus canals de comunicació
Nous models de llicenciament Microsoft
Millorant la comunicació amb el client mitjançant estratègia CRM Omnicanal
Fons Next Generation per Transformació Digital
ABAST aconsegueix dues noves competències Microsoft en integració i aplicacions de negoci en el núvol

Registration

Forgotten Password?