Oracle E-Business Suite Electrical Devices Solution

Solució de Gestió Empresarial per a empreses de material elèctric

El procés de producció i distribució de material elèctric, de naturalesa complicada i delicada, requereix de sistemes d’informació estables, fiables i segurs que garanteixin un servei continuat i optimitzin el cicle productiu. ABAST, un dels principals partners d’aplicacions Oracle a Espanya, ha aprofitat la seva experiència amb empreses del sector per desenvolupar una solució vertical basada en Oracle E-Business Suite, el conjunt d’aplicacions de negoci més complet del món. ABAST posa a més al seu servei el seu ampli coneixement tecnològic, coneixement del sector i tot el know-how adquirit al llarg dels seus més de 30 anys com a integrador de solucions de negoci.

E-Business Suite Electrical Devices Solution

Oracle E-Business Suite Electrical Devices Solution és un conjunt d’aplicacions pensades per al sector del Material Elèctric que contempla tant les funcionalitats genèriques dels sistemes informàtics de gestió (finances, vendes…), com aquelles peculiaritats específiques del sector (plantilles de descompte per fabricant i client, pressupostos, obres…).

Per què invertir en una aplicació informàtica específica en comptes d’adquirir un sistema estàndard?

ABAST coneix la problemàtica del sector. Per aquesta raó, ha desenvolupat un sistema estàndard de gestió empresarial adaptat a les especificitats de les empreses de material elèctric.

Característiques i avantatges competitius:

Millori la gestió de la seva empresa gràcies a aquestes i d’altres avantatges que li ofereix la solució:

  • Definició de preus a través de plantilles de descomptes aplicables segons família / secció / sector / clients, obtenint els preus personalitzats per a cada client.
  • Generació de reclamacions a proveïdors, compensant les diferències en factures posteriors.
  • Incorporació automàtica de les noves tarifes, evitant la seva introducció manual.
  • Partint dels preus de compra, obtenció del preu de venda per garantir el marge establert en cada operació.

Mòduls de la solució

Gestió de preus i tarifes

  • La tarifa del proveïdor juntament amb el marge de rendibilitat desitjat genera el preu de venda.
  • L’assignació del preu final suggerit vindrà determinada pel tipus de client, la secció sobre la qual treballa, les promocions vigents, els preus especials del producte / client, etc.
  • Aplicació automàtica de les tarifes de compres i vendes a una data determinada.

Gestió de pressupostos

  • Obligatorietat d’una aprovació jeràrquica dels pressupostos superiors a un import predeterminat.
  • Confecció de pressupostos a diferents nivells amb possibilitat de mostrar les dades de rendibilitat.
  • Enviament automàtic de pressupostos per fax.
  • Generació automàtica d’albarans de client en aprovar el pressupost.

Gestió de productes

  • Diferents codificacions dels productes: la pròpia de l’empresa, la pròpia del proveïdor i secundària.
  • Generació automàtica de propostes de comanda en funció d’un estoc mínim de seguretat.
  • Control d’articles obsolets permetent la seva venda però no la seva compra.
  • Tractament d’articles no codificats.
  • Ordenació de productes, agrupats per diferents conceptes, en llistats i consultes.
  • Gestió de kits o agrupació d’articles.
  • Traçabilitat del producte: proveïdors, on es va emmagatzemar, clients als quals se’ls va distribuir, etc.
  • Establiment d’objectius per a cada secció: calderes, calefacció, aire condicionat, etc.

Anàlisi de la informació

  • Obtenció de la informació comercial per al seu anàlisi i estudi per multitud de conceptes: client, proveïdor, família, agent, producte, any, període, secció, país, etc. mostrant els resultats per marges, unitats, percentatges, etc.

Gestió de clients

  • Tractament d’albarans de comptat i de crèdit.
  • Control d’albarans pendents de facturar per secció i control de factures amb condicions diferents a les habituals
  • Gestió d’abonaments a clients, que permet abonar només els necessaris.
  • Tractament automàtic de la gestió de les delegacions de l’empresa: comandes, albarans, factures, moviments de magatzem,…

Gestió de proveïdors

  • Càlcul anticipat i estimat del ràpel de proveïdor per a una correcta valoració del magatzem.
  • Establiment de proveïdors principals per a cada producte, diferenciant-lo dels secundaris.

Beneficis de Oracle E-Business Suite

  • Inversió adequada
  • Tecnologia oberta en entorns web
  • Eines per a estadístiques i reporting
  • Solució ERP integrada i estàndard
  • Solució provada i escalable
  • Marca de prestigi internacional

Tot això des d’un sistema dissenyat amb una estructura d’informació unificada i integrada. Ja es posi en marxa un sol mòdul o el conjunt complet, Oracle E-Business Suite l’ajuda a prendre decisions sustentades en fets i a millorar les operacions empresarials, reduint les despeses.

Casos d'èxit

CIRCUTOR millora la visió i gestió dels seus clients i proveïdors amb noves funcionalitats en Dynamics 365
Venco Electrónica potencia el seu departament comercial i de vendes amb Dynamics 365 Sales
B:SM integra la gestió dels usuaris de tots els serveis amb Microsoft Dynamics 365
BELLA AURORA LABS millora la cura i atenció a les seves consumidores amb Dynamics 365 Omnichannel
TOURON millora la gestió dels seus clients i concessionaris amb Dynamics 365
CIRCUTOR millora els seus processos de vendes amb Dynamics CRM
KNAUF potencia la seva força de vendes amb Dynamics CRM
Würth, la informació al servei del Venedor
Microsoft Dynamics CRM a Papelmatic
ERP basat en Oracle E-Business Suite per al MACBA

Altres temes relacionats

Sales Copilot – IA aplicada a la força de vendes
Incrementa la productivitat dels teus equips amb la integració de Microsoft 365 i Dynamics 365 Business Central
Venco Electrònica enforteix el seu departament comercial i de vendes actualitzant la seva solució CRM
Dynamics 365 Customer Service. Gestió omnicanal i com superar les expectatives del client amb un servei excepcional
Nou acord de Reseller Partner amb SIGNATURIT
5 raons per actualitzar a Dynamics 365 Business Central
Webinar - 5 raons per actualitzar a Dynamics 365 Business Central
Microsoft Dynamics 365 Omnichannel
Bella Aurora enriqueix la cura i l'atenció al client amb la gestió unificada de tots els seus canals de comunicació
Millorant la comunicació amb el client mitjançant estratègia CRM Omnicanal

Registration

Forgotten Password?