Gestió de Serveis Cloud

La nostra oferta de solucions i serveis en el núvol es complementa amb una sèrie de serveis gestionats de monitorització i gestió de serveis cloud i transformació digital amb els que hem ampliat la nostra tradicional oferta de serveis gestionats d’administració i monitorització remota de sistemes.

Serveis ABAST per a la gestió del cloud

Els serveis gestionats en remot d’ABAST per administració, monitorització i suport s’han ampliat amb nous serveis orientats específicament a la gestió del cloud. L’objectiu d’aquests nous serveis és garantir la continuïtat i qualitat dels serveis en el núvol contractats pel client i assessorar-lo i ajudar-lo en els seus processos de transformació.

Aquests serveis segueixen l’esquema de model modular desenvolupat per a la resta de serveis gestionats, amb la finalitat que sigui molt fàcil escollir aquells que són necessaris per donar resposta a les necessitats de gestió específiques de cada organització.

Monitorització Rendiment i Disponibilitat Serveis Cloud

  • Rendiment dels Serveis TI de negoci.
  • Sondes funcionals i experiència usuari.
  • Disponibilitat de serveis i infraestructures Cloud.
  • Dashboardsentornos TI i KPI’s alineats amb negoci.

Gestió de Serveis Cloud 24x7

  • Disponibilitat Serveis Cloud 24×7.
  • Optimització i millora del rendiment d’entorns Cloud en 24×7.
  • Gestió de la configuració elements serveis TI de negoci.
  • CapacityPlannintg i desbordament infraestructura Cloud.

Experiència usuari i Daas

  • Gestió de solucions de publicació cloud.
  • Maquetació de catàleg de serveis TI corporatius.
  • Disponibilitat Daas i solucions de publicació en 24×7.
  • Suport usuari d’entorns publicats.

Digital Transformation Success Manager

  • Disseny arquitectures solucions cloud.
  • Consultoria digital.
  • Seguiment eficiència d’estratègies i serveis cloud.

Transformació i Optimització Digital

  • Serveis de brokering – eficiència de consums i rendiments.
  • Provisió i desplegament de serveis cloud.
  • Automatització de desplegaments i Orquestració.
  • SSGG devops i gestió de versions.

La funció dels Serveis de Suport IT Remot, és garantir la continuïtat, disponibilitat i qualitat dels serveis IT, que el Departament d’IT de les organitzacions donen als seus usuaris.

Els Serveis de Suport IT es basen en un sistema modular de serveis; conceptualment, els mòduls “encaixen” i “interactuen” amb l’Administració Remota de Sistemes com “peces de puzzle!

La sinergia entre mòduls ofereix la possibilitat de adaptar-se a les necessitats dels nostres clients, augmentant el valor del servei i comportant-se de forma dinàmica segons les seves necessitats.

Serveis Gestionats

CYREBRO - La primera plataforma SOC interactiva basada en el núvol
ABAST Advanced WAF
Serveis d'Administració, Monitorització i Suport
ProSOC - Security Operations Center (SOC) as a Service
Security Advisor – DPO Assistant
Gestió de Serveis Cloud
Cloud i Serveis Gestionats
Serveis gestionats
Outsourcing Digital Account Payables (ODAP)
Oficina de Seguretat

Altres temes relacionats

ABAST PLATFORM DAY 2023
ABAST Platform Day - Present i futur de les plataformes TI híbrides empresarials
MSP Alliance Member
Proficio

Registration

Forgotten Password?