• Home
  • Alianzas
  • Object First Silver Partner

Object First Silver Partner

Abast és Silver Partner d’Object First, reforçant així la protecció dels entorns de backup Veeam amb solucions d’emmagatzematge immutable i segures des del primer moment.

A ABAST ajudem a les organitzacions a protegir les seves dades crítiques davant d’amenaces com el ransomware, combinant tecnologia avançada amb la nostra experiència en solucions de backup i recuperació. Com Silver Partner d’Object First, podem integrar les seves solucions als nostres projectes per garantir la immutabilitat del backup i el compliment dels estàndards de seguretat més alts.

Comptar amb una solució d’emmagatzematge immutable s’ha convertit en un component essencial dins de qualsevol estratègia moderna de ciberresiliència. Davant de la creixent sofisticació dels atacs, disposar de còpies de seguretat que no puguin ser alterades o eliminades ofereix una capa addicional de defensa que marca la diferència en la continuïtat del negoci.

Des d’ABAST, no només aportem la tecnologia més adequada, sinó també el coneixement, l’experiència i la capacitat d’integració necessaris per garantir una protecció de la dada sòlida, escalable i adaptada a cada organització.

Solucions i serveis relacionats

Emmagatzematge i protecció de dades
OBJECT FIRST – Emmagatzematge per a backup immutable de Veeam
Soluciones Veeam
Veeam Availability Suite v11
Veeam Availability Suite v9
Veeam Availability Suite v9.5
Veeam Backup & Replication
Veeam Backup & Replication v12

Temes relacionats

Workshop tècnic: 3 Claus per a la protecció de dades
Les teves dades sempre actius i protegits amb HPE i Veeam
Les teves dades sempre actives i protegides amb HPE i Veeam
Esmorzar Virtual ABAST-Veeam: Nova Veeam Availability Suite v11
Grup MGA modernitza la seva infraestructura IT de la mà d'ABAST
MGA es modernitza amb un entorn d'IT híbrid de la mà d'ABAST
Premi al partner de Veeam amb major creixement
ABAST, present al DES2017 Digital Business World Congress
Veeam premia ABAST en el seu Partner Summit 2017
Vídeo: webinar Disponibilitat Always-on amb HPE i Veeam

Registration

Forgotten Password?