Solucions CRM
Gestió de les Relacions amb Clients - Custormer Relationship Management
- Home
- Aplicacions de Negoci
- Solucions CRM
Les empreses amb visió de futur són conscients dels avantatges competitius que suposa crear una organització que estigui bolcada en les necessitats dels seus clients. Això provoca un increment dels ingressos, la captació de nous clients, un major nivell de satisfacció i fidelitat d’aquests cap a l’empresa, al mateix temps que s’aconsegueixen importants millores en la productivitat empresarial.
Un CRM és un conjunt d’aplicacions que li permetrà gestionar de forma centralitzada tant la informació dels seus clients com les interaccions empresa-client, garantint la interacció total des de la captació fins al servei postvenda.
El model de gestió Custormer Relationship Management (CRM), suposa la capacitat per aprofitar aquella informació clau dels nostres clients obtinguda a través de les diferents àrees de l’empresa, disposant de forma centralitzada d’una visió completa i detallada del client que li garantirà una òptima presa de decisions empresarials.
A més, gràcies a la integració amb les últimes tecnologies, CRM proporciona a les empreses els mitjans per evolucionar des dels models tradicionals de servei, venda i màrqueting fins als models basats en Internet i dispositius mòbils, ampliant l’abast del mercat gràcies a la possibilitat d’accés en tot moment i lloc.
ABAST li aporta la seva experiència de més de 35 anys implantant solucions de gestió i el seu gran coneixement tecnològic i de processos per implantar amb èxit en la seva organització una solució CRM que s’adapti a les seves necessitats.
ABAST recomana...

Microsoft Dynamics 365
Microsoft Dynamics 365 és una nova generació d’aplicacions empresarials intel·ligents que l’ajuden a capacitar als seus empleats, captar els clients, optimitzar operacions, desenvolupar noves oportunitats de negoci i accelerar la seva transformació digital.
Principals mòduls d’un CRM
Gestió de Vendes
Dissenyada per coordinar les vendes a través de tots els seus canals, augmentar la seva eficàcia, i alinear les activitats comercials amb els objectius de l’empresa. Gestió de Vendes lliura a l’equip de vendes i en temps real la informació sobre clients i vendes així com les eines més apropiades per a cada gestió.
Gestió de Marketing
Conjunt d’aplicacions que ofereix als professionals del màrqueting les eines de gestió, execució, analítiques i de seguiment de campanyes dissenyades per: assegurar de forma quantificable el retorn de la inversió en Màrqueting gràcies a una gestió completa dels cicles d’interacció amb clients, augmentar l’abast de Màrqueting mitjançant una execució multicanal integrada i coherent, i impactar de manera efectiva al client gràcies al Màrqueting “one-to-one”.
Gestió de Serveis
La solució que ofereix una prestació de servei integrada i global, així com una atenció rendible al client. Gestió de Serveis li assegura un augment dels ingressos gràcies a una activa atenció personalitzada, un increment de la satisfacció del client i de l’eficàcia de l’agent que li presta el servei mitjançant la interacció multicanal, i l’optimització dels marges en base a una ocupació eficaç dels recursos disponibles.

Microsoft Dynamics 365 Sales
Actualment els compradors estan canviant les regles de joc. No n’hi ha prou amb simples transaccions i interaccions. Hem d’oferir als compradors experiències úniques que generin confiança i certesa. Amb Dynamics 365 Sales, transformi i optimitzi l’experiència de vendes i converteixi les relacions comercials en ingressos.

Microsoft Dynamics 365 Marketing
Aconsegueixi que les seves relacions comercials siguin molt més profitoses creant experiències fluïdes que augmentin el nombre de clients potencials, millorant les capacitats de màrqueting i ampliant les seves oportunitats de venda amb Dynamics 365 Màrqueting.

Microsoft Dynamics 365 Customer Service
Augmenti la fidelització dels clients i l’afinitat de marca amb Dynamics 365 Customer Service. Posi al servei dels seus equips dades optimitzades i una tecnologia unificada que els possibiliti oferir experiències optimitzades i fluïdes.