Solucions CRM

Gestió de les Relacions amb Clients - Custormer Relationship Management

En un mercat altament competitiu, la construcció i el manteniment de relacions duradores amb clients es converteix en un dels aspectes més crítics per a la salut de qualsevol negoci. ABAST integra solucions CRM que li aporten la capacitat de ‘tancar el cicle’ entre màrqueting, vendes i serveis per garantir el millor servei i atenció al client. Gràcies al CRM és possible dissenyar campanyes de màrqueting més efectives, accelerar el cicle de venda i augmentar les operacions comercials, i proporcionar un servei al client personalitzat i eficaç.

Les empreses amb visió de futur són conscients dels avantatges competitius que suposa crear una organització que estigui bolcada en les necessitats dels seus clients. Això provoca un increment dels ingressos, la captació de nous clients, un major nivell de satisfacció i fidelitat d’aquests cap a l’empresa, al mateix temps que s’aconsegueixen importants millores en la productivitat empresarial.

Un CRM és un conjunt d’aplicacions que li permetrà gestionar de forma centralitzada tant la informació dels seus clients com les interaccions empresa-client, garantint la interacció total des de la captació fins al servei postvenda.

El model de gestió Custormer Relationship Management (CRM), suposa la capacitat per aprofitar aquella informació clau dels nostres clients obtinguda a través de les diferents àrees de l’empresa, disposant de forma centralitzada d’una visió completa i detallada del client que li garantirà una òptima presa de decisions empresarials.

A més, gràcies a la integració amb les últimes tecnologies, CRM proporciona a les empreses els mitjans per evolucionar des dels models tradicionals de servei, venda i màrqueting fins als models basats en Internet i dispositius mòbils, ampliant l’abast del mercat gràcies a la possibilitat d’accés en tot moment i lloc.

ABAST li aporta la seva experiència de més de 35 anys implantant solucions de gestió i el seu gran coneixement tecnològic i de processos per implantar amb èxit en la seva organització una solució CRM que s’adapti a les seves necessitats.

ABAST recomana...

Microsoft Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 és una nova generació d’aplicacions empresarials intel·ligents que l’ajuden a capacitar als seus empleats, captar els clients, optimitzar operacions, desenvolupar noves oportunitats de negoci i accelerar la seva transformació digital.

Llegir més

Principals mòduls d’un CRM

Gestió de Vendes

Dissenyada per coordinar les vendes a través de tots els seus canals, augmentar la seva eficàcia, i alinear les activitats comercials amb els objectius de l’empresa. Gestió de Vendes lliura a l’equip de vendes i en temps real la informació sobre clients i vendes així com les eines més apropiades per a cada gestió.

Gestió de Marketing

Conjunt d’aplicacions que ofereix als professionals del màrqueting les eines de gestió, execució, analítiques i de seguiment de campanyes dissenyades per: assegurar de forma quantificable el retorn de la inversió en Màrqueting gràcies a una gestió completa dels cicles d’interacció amb clients, augmentar l’abast de Màrqueting mitjançant una execució multicanal integrada i coherent, i impactar de manera efectiva al client gràcies al Màrqueting “one-to-one”.

Gestió de Serveis

La solució que ofereix una prestació de servei integrada i global, així com una atenció rendible al client. Gestió de Serveis li assegura un augment dels ingressos gràcies a una activa atenció personalitzada, un increment de la satisfacció del client i de l’eficàcia de l’agent que li presta el servei mitjançant la interacció multicanal, i l’optimització dels marges en base a una ocupació eficaç dels recursos disponibles.

Microsoft Dynamics 365 Sales

Actualment els compradors estan canviant les regles de joc. No n’hi ha prou amb simples transaccions i interaccions. Hem d’oferir als compradors experiències úniques que generin confiança i certesa. Amb Dynamics 365 Sales, transformi i optimitzi l’experiència de vendes i converteixi les relacions comercials en ingressos.

Llegir més
Microsoft Dynamics 365 Marketing

Aconsegueixi que les seves relacions comercials siguin molt més profitoses creant experiències fluïdes que augmentin el nombre de clients potencials, millorant les capacitats de màrqueting i ampliant les seves oportunitats de venda amb Dynamics 365 Màrqueting.

Llegir més
Microsoft Dynamics 365 Customer Service

Augmenti la fidelització dels clients i l’afinitat de marca amb Dynamics 365 Customer Service. Posi al servei dels seus equips dades optimitzades i una tecnologia unificada que els possibiliti oferir experiències optimitzades i fluïdes.

Llegir més

Casos d'èxit ERP / CRM

Casos d'èxit

B:SM integra la gestió dels usuaris de tots els serveis amb Microsoft Dynamics 365
BELLA AURORA LABS millora la cura i atenció a les seves consumidores amb Dynamics 365 Omnichannel
El CRG millora la gestió de la seva informació amb Oracle
ERP basat en Oracle E-Business Suite per al MACBA
Würth, la informació al servei del Venedor
KNAUF potencia la seva força de vendes amb Dynamics CRM
CIRCUTOR millora els seus processos de vendes amb Dynamics CRM
TOURON millora la gestió dels seus clients i concessionaris amb Dynamics 365
Microsoft Dynamics CRM a Papelmatic

Altres temes relacionats

Webinar - 5 raons per actualitzar a Dynamics 365 Business Central
Microsoft Dynamics 365 Omnichannel
Nous models de llicenciament Microsoft
Microsoft 365 Omnichannel
Bella Aurora enriqueix la cura i l'atenció al client amb la gestió unificada de tots els seus canals de comunicació
Nous models de llicenciament Microsoft
Millorant la comunicació amb el client mitjançant estratègia CRM Omnicanal
Fons Next Generation per Transformació Digital
ABAST aconsegueix dues noves competències Microsoft en integració i aplicacions de negoci en el núvol
Webinar Cámara de Madrid - ABAST: Customer Engagement i Transformació Digital amb Dynamics 365.

Registration

Forgotten Password?