La implantació de sistemes de gestió documental i solucions d'automatització com a elements clau en l'activitat de l'empresa s'ha introduït en la cultura empresarial i ha deixat de ser un simple mètode d'arxiu massiu per esdevenir una eina de millora de processos, anàlisi d'informació i gestió del coneixement, amb una creixent demanda no només en grans corporacions sinó també en les pimes. La seva implantació permet, des del punt de vista econòmic, una important reducció de costos en recursos humans i instal·lacions i el retorn immediat de la inversió.
ABAST afronta projectes on l'objectiu és automatitzar processos empresarials en els quals tradicionalment hi ha hagut un important flux de documents en paper, i també orientats a resoldre els problemes derivats de l'excés d'informació a tractar, bé per la gran quantitat de paper que ha de ser gestionat així com per l'emmagatzematge d'altres objectes d'informació d'ús corporatiu com poden ser fitxers ofimàtics, reports de les pròpies aplicacions de gestió empresarial, imatges, sons, vídeo, correu electrònic, faxos, etc.
ABAST ha desenvolupat SCAN_VISIO eDocument Suite, una solució avançada i completa per a la gestió electrònica de documents que li permet gesionar i classificar els seus documents de paper o ofimàtics en format i arxiu digital.
Permet aconseguir importants estalvis per la seva organització gràcies a l’automatització de processos de negoci en els que tradicionalment ha existit un flux important de documents en paper, com ara els associats a recepció de factures de proveïdors i emissió de factures a clients.
SCAN_VISIO eDocument Suite és una solució homologada per l’AEAT amb núm de referència 14CF898883CB095F, d’acord amb el que disposa l’Ordre EHA/962/2007 com a software autoritzat per a la digitalització certificada.
> Més informació sobre SCAN_VISIO eDocument SuiteGestionar de forma manual la información contenida en las Facturas de Proveedores que llegan a nuestras organizaciones supone un elevado consumo de tiempo, dinero y recursos. ABAST le ofrece ODAP, un servicio externalizado BPO para procesar sus Facturas de Proveedores y sus Cuentas a Pagar.
ABAST ha desenvolupat SCAN_VISIO eDocument Suite, una solució avançada i completa per a la Gestió Electrònica de documents que li permet gesionar i classificar els seus documents de paper o ofimàtics en format i arxiu digital.
SCAN_VISIO SaaS és una solució cloud en modalitat de pagament per ús que li permet automatitzar els seus processos relacionats amb Factures de Proveïdors / Comptes a Pagar. El sistema extreu, interpreta i valida automàticament la informació de la Factura, i proporciona una interfície intuïtiva per verificar l'exactitud de les dades extretes per finalment exportar al seu sistema ERP i guardar les factures en un repositori al núvol on després poden ser fàcilment consultades .
Optimitzar processos financers com els de comptes a pagar amb solucions Kofax Readsoft certificades per SAP li permetrà impulsar la productivitat, reduir costos, augmentar la precisió i visibilitat de les dades i millorar les relacions amb proveïdors i clients.
La gestió manual de les Factures que arriben a les nostres organitzacions suposa una elevat consum de temps, diners i recursos. La nostra solució per digitalització i arxiu, certificada per l'AEAT, permet automatitzar aquest procés i aconseguir un estalvi de costos de fins a un 65%.
La factura electrònica és la representació informàtica d'un document tributari generat electrònicament, que reemplaça al document físic amb idèntic valor legal a aquest. Actualment es permet l'enviament de factures en format electrònic sense necessitat de signatura.
Captio és la primera solució homologada per l'Agència Tributària per a la gestió de tiquets de despesa d'empresa (transports, menjars, peatges, pàrquings ...), i permet simplificar i agilitzar tot el procés des de la captura i entrada de justificants de despesa, la seva revisió i aprovació, i la seva comptabilització en l'ERP.
Una herramienta para gestionar organizadamente la información referente a normativas, procedimientos, instrucciones y formatos de registro, generados por los departamentos de Gestión, para el seguimiento de diferentes normativas ISO (Calidad, Medio Ambiente, Seguridad...).
ABAST pone a su servicio todos sus conocimientos y más 20 años de experiencia en las tecnologías IBM Domino / Notes para ayudarle en el desarrollo de soluciones de trabajo en grupo o Workflow, o en la administración de estas plataformas de productividad y colaboración.