Reptes i tendències en Ciberseguretat a les empreses el 2021
- 11 de juny de 2021
Les empreses han realitzat grans canvis per adaptar-se a la situació de pandèmia, com la implantació del teletreball, que exigeixen noves mesures de seguretat i a més s'han vist sacsejades per l'increment d'atacs principalment de phishing, ransomware i de suplantació d'identitat, En aquest article repassem les noves tendències i les solucions més demandades actualment per millorar la seguretat de la informació a les organitzacions.
El Govern d’Espanya aprova diverses mesures urgents en temes de Ciberseguretat
- 31 de maig de 2021
El Consell de Ministres va aprovar fa uns dies un conjunt d'actuacions urgents en matèria de ciberseguretat. Entre aquestes actuacions, trobem l'adopció d'un Pla de Xoc de Ciberseguretat, l'actualització de l'Esquema Nacional de Seguretat (ENS) i mesures destinades als proveïdors tecnològics del sector públic nacional.
Quina versió de Nagios hauria d’utilitzar?
- 20 de maig de 2021
Al tractar-se d'un software tan popular al mercat, molts coneixen les capacitats de Nagios, però sovint ens trobem amb organitzacions que desitgen implantar i dubten sobre quina versió del producte és la més adequada per a les seves necessitats. Per aquest motiu, hem elaborat una taula comparativa de funcionalitats de les tres versions disponibles: Nagios Core, Nagios XI Standard Edition i Nagios XI Enterprise Edition.
Com afronten les empreses els reptes de la Ciberseguretat
- 20 de febrer de 2020
Mantenir fora de perill la informació i la resta d'actius de l'empresa és un repte per als CISO, Responsables de Seguretat i Directors de TI, però ... com aborden les empreses aquesta problemàtica? En aquest article analitzem diferents tipologies d'acord amb la implicació de la Direcció, pressupostos i recursos.
El futur dels data centers locals privats
- 7 de febrer de 2020
Els tradicionals centres de dades locals privats estan lluny d'extingir-se, però estan evolucionant. En aquest article repassem aspectes i tendències a tenir en compte entre les que destaquen la descentralització, la reducció de l'espai i l'adopció de models de centre de dades locals com a servei.
Assistents Digitals: com ampliar i automatitzar els canals de comunicació amb els nostres clients
- 16 d'octubre de 2019
Quan ens plantegem oferir un millor servei als nostres clients, oferir-los la possibilitat d'interactuar amb nosaltres a través d'una interfície conversacional és un actiu que millora l'experiència d'usuari i ens posiciona millor respecte a la nostra competència. En aquest post expliquem què són els Assistents Digitals i quines consideracions hem de tenir en compte a l'hora de implantar-los.