Les empreses amb visió de futur són conscients dels avantatges competitius que suposa crear una organització que estigui bolcada en les necessitats dels seus clients. Això provoca un increment dels ingressos, la captació de nous clients, un major nivell de satisfacció i fidelitat d’aquests cap a l’empresa, al mateix temps que s’aconsegueixen importants millores en la productivitat empresarial.
CRM és un conjunt d’aplicacions que li permetran gestionar de forma centralitzada tant la informació dels seus clients com les interaccions empresa-client, garantint la interacció total des de la captació fins al servei postvenda.
El model de gestió Custormer Relationship Management (CRM), suposa la capacitat per aprofitar aquella informació clau dels nostres clients obtinguda a través de les diferents àrees de l’empresa, disposant de forma centralitzada d’una visió completa i detallada del client que li garantirà una òptima presa de decisions empresarials.
A més, gràcies a la integració amb les últimes tecnologies, CRM proporciona a les empreses els mitjans per evolucionar des dels models tradicionals de servei, venda i màrqueting fins als models basats en Internet i dispositius mòbils, ampliant l’abast del mercat gràcies a la possibilitat d’accés en tot moment i lloc.